מסעדת בשרים | הבורסה ברמת גן | סומסה רמת גן – מסעדת סומסה

מסעדת סומסה

 

מסעדת סומסה היא מסעדה אשר כשרה למהדרין, ונחשבת לאחת המסעדות הומיבלות במרכז.

הנכם יודעים שבחרתם נכון ברגע שאתם נכנסים למסעדה ומריחים את כל הבשר שנמצא באש, ואת הפסטות אשר מתחממות להם.  אלו הם נינוחות אשר ישר גורמים לכם לרצון לטעום מכל מה שקיים במסעדה.

 

השטח הפנימי של המסעדה מעוצב בטוב טעם ובאמנות רבה ביותר שלא ניתן לפספס, לא רק המראה של המקום הוא מן הטוב ביותר אלא גם האוכל המוגש במסעדה נחשב לאוכל משובח עם מאכלים טובים ביותר וטעימים ביותר. ואכן כל אורח אשר מגיע למסעדה זאת יכול להרגיש בחוויה היוצאת דופן שהוא מקבל שם. מסעדה זו מתאימה גם  עבור ביצוע של אירועים כמו ברית, בריתה, בר/ בת מצווה וכן עבור אירועים קטנים אחרים שרוצים לבצע.

 

האורחים אשר מגיעים למסעדת סומסה זוכים לאירוח נפלא, פותחים לפניהם שולחן עשיר עם המון גיוון של מטעמים ים תיכוניים, הכל מוגש בצורה שהיא שהיא יפה ביותר, גם מבחינת המראה וגם מבחינת הטעם המשובח.

למסעדת סומסה ישנו עיצוב שנחשב עיצוב מושקע מאד ויפיפה, הריהוט הקיים הוא ריהוט מעץ לאגנטי, המרווח הוא גודל ומרווח, בר השתייה הוא בר מושקע המציע מגוון של משקאות שונים.

כמו כן ישנו חדר vip אשר מיועד עבור אירועים וישיבות שונות.

 

הקמתה של מסעדת סומסה היתה בשנת 2013, ואכן היא הביאה עימה ענף מסעדנות חדשני.

לאחר זמן צברה חברה זו קהל לקוחות שהיו מגיעים אליה, רוב הקהל היה מאזור רמת גן מפני שאכן זהו אזור המסעדה עצמה.

נכון להיום מסעדת סומסה מעניקה שירות למגוון רב של לקוחות שהם מערים שונות באזור המרכז כמו למשל: תל אביב, פתח תקווה, גבעתיים, בני ברק ועוד.

 

למסעדת סומסה יש נסיון של שנים בתחום המסעדנות לכן כאשר מגיעים למסעדה זו יודעים שמגיעים למשהו וותיק ואיכותי אשר שמו הולך לפניו, ומגוון הארחות המוצע שם לפניכם יהיה מן הטוב ביותר שניתן להגיש.

המסעדה ממוקמת בקניון דימול, מקום אשר נחשב למרכזי ביותר באזור המרכז, מול רכבת המרכז, ואכן ישנה גישה לשם גם על ידי האוטובוסים מפני שזה נחשב לאזור מאד פופולארי.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these