אבזור לרכב | קניית רכב חדש | עיצוב חדשני – פורד פוקוס

 אבזור לרכב | קניית רכב חדש | עיצוב חדשני – פורד פוקוס

נהגי ישראל  ידועים כחובבי חווית הנהיגה וככאלה שאינם מתפשרים על פחות מהרכיבים המשמעותיים ביותר – המעניקים את חווית הרכיבה האולטימטיבית. תודות ליתרונותיה הייחודיים של פורד רבים מהישראלים מעדיפים אותה על מכוניות אחרות וניכר כי יש לחברה לא מעט להציע לנהגים בעלי צרכים שונים. מאחר ורוב הנהגים הישראליים, כמו גם הכבישים הישראליים – אינם מותאמים או מיועדים רק לנסיעות הנאה אלא גם להגעה לעבודה מדי יום ביומו ולכן כבישים אלו מצריכים מכוניות לשימוש יומיומי.

יתרה מכך – כל נהג הינו בעל צרכים ייחודיים ולכן התאמת הרכב לצרכי הנהג צריכה להתבצע באופן אישי ולפי אפיון צרכים. אלו המתפשרים על רכבים איכותיים פחות מיכולותיהם ימצאו את עצמם סובלים על הכביש או מחליפים רכב כעבור זמן קצר. זהו אחד היתרונות המשמעותיים של פורד פוקוס. הפורד פוקוס שהגיעה לאחרונה לארץ הינה השלישית במספרה מטעם החברה ובדגם הספציפי. אף על פי שאירופה נחשבת לשוק העיקרי של פורד, ניכר כי הדגם האחרון מעורר לא מעט התלהבות והערכה בקרב נהגים ישראליים. פורד מייעדת את הפוקוס החדשה להיות משווקת ביבשות שונות סביב העולם וביניהן אפריקה ואסיה, דרום אמריקה ועוד.

הגרסאות השונות של פורד פוקוס אשר יהיו משווקות ברחבי העולם כולו יציעו דגם עשיר אבזור ואפשרויות הנאה על הכביש ממגוון סוגים שונים. הרכב יגיע בשלושה סוגי מרכב הכוללים את ההאצ'בק, הסדאן והסטיישן המוכרות וכן שלושה מנועים שונים המציעים 1.6 ליטר ו 125 כוחות סוס האחד, 2.0 ליטר ו 170 כוחות סוס השני, ו-1.6 ליטר עם 180 כוחות סוס השלישי. הרכב יגיע עם תיבת הילוכים אוטומטית אולם תהיה אפשרות לרוכשו בתיבת הילוכים ידנית למעוניינים. המנועים המותקנים בפורד פוקוס החדשה הינם חסכוניים ומאפשרים שימוש נוח ברכב כל ימי השנה עם חסכון של 20% ביחס לדגמים הקודמים בצריכת הדלק.

יתרון משמעותי נוסף של הפוקוס על הדגמים הקודמים הינו קו עיצוב חדשני ונעים לעין ההופך כל אחת מדגמי הפוקוס לגאווה משפחתית ויחידנית המאפשרת לנהוג ברחבי העיר בהנאה מלאה. הקווים האגרסיביים של הרכב מעניקים לו ארשת יוקרתית ומרשימה.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these