מכירים את פיינטבול איילת השחר ?

פיינטבול איילת השחר

האתר תיירות של איילת השחר, מציע מגוון של פעילויות עבור המשפחה, קבוצות ותיירים שמטיילים בצפון, אתר זה פעיל כבר למעלה מעשר שנים ובו ממשיכות כל הזמן להתחדש פעילויות שונות ומגוונות, ואכן זוהי גם בקשה של כולם.

באתר פיינטבול איילת השחר  ישנם פעילויות שמתקיימות והם מכל הסוגים וכן מתאימות לכולם, חוץ מן הפיינטבול, כמו למשל מבוך- שזה פעילות שנעשית בין דקלים, ירי שנעשה עם כדורי צבע, ירי בחץ וקשת , טיולי אופניים, קרטינג ופדלים, וכן אפשרות ביצוע של ארועים וארוחות עבור קבוצות.

הפעילות של פיינטבול אייילת השחר- זהו בעצם משחק אתגרי ביותר אשר משלב יכולת אישית וקבוצתית.

כל משתתף אשר משחק מקבל ציוד מלא שניתן עבורו בכניסה למתחם, בגדים מיוחדים וסגורים אשר נועדו בשביל משחק זה, רובה ומחסנית ושיש בה 100 כדורי צבע, אחרי שמקבלים את התדרוך איך פועלים ומבצעים את המשחק, אז נכנסים אל עבר היער, המגרש או המבצר, ומתחילים לשחק ולהלחם.

פיינטבול איילת השחר זהו בעצם מתחם תיירות איילת השחר, שנמצא בגליל העליון, ונותן לנו להנות מאטרקציות ומפעילויות בטבע.

חוקי המשחק של הפיינטבול דומה לחוקי המשחק של "תפוס את הדגל" משחק ילדות של פעם,

כל המהלכים שמבצעים במשחק זה הם בשילוב של תחכום ואפשרות ללחימה קבוצתית בשטח שהוא פתוח.

צוות המדריכים בפיינטבול איילת השחר נותן הסבר מקיף על פעילות המשחק וכיצד הכל אמור להתבצע ולהיות, הנכם צריכים להיות קשובים להוראות ולכללים, ובעקבות כך יהיה עבורכם משחק מהנה ביותר,

ואכן כאשר הצטיידתם בכל הציוד הדרוש, לבשתם את החליפות המגנות שניתנו עבורכם, בדקתם שהמחסניות שלכם מלאות בכדורי צבע והרובים מוטענים אז הנכם מוכנים לקראת הקרב.

מחלקים אותכם לשתי קבוצות, שתהיו יריב מול יריב, והמטרה של המשחק היא לפגוע בכמה שיותר יריבים מהקבוצה השניה, הקבוצה המנצחת היא זו אשר פגעה בכל יריביה, והביסה כמה שיותר.

כמו כן במהלך המשחק של פיינטבול איילת השחר, תהיה לכם אפשרות לעצור לכמה שניות וללכת למלא את המחסניות שלכם בעוד כדורים, כמובן שהכל תלוי בכמות הכדורים אשר רכשתם לכם,

מפני שהמשחק מתבצע במתחם שהוא כמעין צבא, ומבצר אז קיימים עבורכם בשטחים האלה מקומות מסתור ועצים, אשר בהם אתם יכולים להסוות את עצמכם ומשם להתקיף את היריב מבלי שהוא ישים לב.

אם כן אנו רואים שעבור אוהבי אתגרים ואטרקציות, משחק זה יהיה מהנה ביותר.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these