יקב אדיר- תרבות יין אחרת…

יקב אדיר

יקבים משפחתיים מתאפיינים בניחוח בוטיקי – הקפדה על הפרטים הקטנים ומתן תשומת לב אישית ייחודית לכל יין החל מתהליך הבציר ועד לשלב הסופי של הביקבוק. כזה הוא יקב אדיר – יקב אשר מאופיין במסורת חקלאית משפחתית הנפרשת על פני ארבעה עשורים ואשר טומנת בחובה ניסיון רב מבלי להתפשר לרגע על האיכות.

הייחודיות של יקב אדיר

יקב אדיר שוכן בגליל העליון למורד הר אדמון , כאשר הענבים כולם גדלים בכרם בן זימרה. הכרם הוותיק אשר ננטע החל משנות השמונים מניב תוצרת משובחת המניבה בתורה יינות איכות בעלי ארומה נהדרת. היינות אשר מיוצרים אצלנו הם מסוג קברנה, קברנה סוביניון, פלאטו, שיראז ופורט.

במה מאופיין הפלאטו? הפלאטו היא חלקת האדמה בה אנו מגדלים את הענבים ליינות הפלאטו שלנו. היא שוכנת בגובה של 870 מטרים מעל לפני הים ונפרשת על פני 20 דונמים.  יינות הפלאטו הם יינות הדגל של יקב אדיר . פלאטו 2005 למשל הוא אחד מסוגי היינות המבוקשים אשר אזלו אצלנו במלאי: בעל הרכב של 92% קברנה סוביניון ו-8% שיראז, כל לגימה ממנו מקפלת בתוכה הרכב טעמים עשיר של פירות יער, שזיפים ותבלינים ומותירה את השותה ממנו עם "אפטר טייסט" ארוך במיוחד.

היינות של יקב אדיר השתתפו בתחרויות ברחבי הארץ והעולם וזכו במגוון פרסים. פלאטו 2005 הנזכר מעלה זכה במדליית זהב בתחרות טרה וינו 2009 ומובינה 2009, פלאטו 2007 זכה  במדליית כסף בתחרות היין ועוד. הפרסים הללו מסבים ליקב המשפחתי שלנו מקור לגאווה רבה ומעניקים חותם חיצוני לאיכות היינות שלנו.

את היינות של יקב אדיר ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים בכל רחבי הארץ, החל מהדרום ועד לצפון. אתם מוזמנים להגיע גם למרכז המבקרים שלנו אשר  שוכן באזור התעשייה דלתון ולהנות מחויית טעימת יין ברמה אחרת באחת מסדנאות היין שלנו, בהן כמובן תוכלו גם לקחת חלק פעיל.  לחיים!

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these