מחיר נופש בארץ | חופשה בישראל | חופשה משפחתית – נופש בארץ

נופש בארץ

בעידן בו הטרור משתלט על חיי העולם, פיגועים בכל מקום בעולם מרעידים את יומנו. הפחד מתגבר והחששות משפיעות כמובן גם על ענף התיירות. רק היום, פיגוע בבריסל שיתק עשרות טיסות לארץ מיעדים שונים באירופה רק לצורך בטיחותי ובכדי לבדוק את ההשפעה של הפיגוע שהתרחש בשדה התעופה ושהרעיד את חחי כולנו.

כאשר אנו מדברים על נסיעות לחול אנו חושבים על התנתקות מחיי השגרה והיכולת שלנו לצאת קצת החוצה מבית ולראות עולם היא הכרחית להנאה ולמנוחה אמיתית. אך בימים שכאלה כאשר הטרור והפחד ממנו משתלט על העולם, אנו מרגישים דווקא בטוחים יותר בבית. אנשים רבים יגידו שדברים רעים יכולים להתרחש בכל מקום, וזה נכון באופן מסויים. גם להשאר בארץ לא תמיד הכי בטוח, אך יש משהו בטוח במוכר ובידוע לנו. ההתנהלות בבית מוכרת לנו כל כך ואנו יודעים כיצד לשמור על עצמנו ולעשות ככל יכולתינו. לעומת זאת בחול המצב שונה, אנו נכנסים לזירה אחרת, לא מוכרת והחששות הם רבים וכאשר יש חששות רבים קשה להנות.

מתוך כל החששות האחרונים לנופש בחול, החלטנו ללכת על נופש בארץ. חג הפסח מתקרב והחופשה האביבית שלנו בפתח, ואם בשנים עברו נסענו ליעדים שונים בחול, הפעם ללא ספק בחרנו בנופש בארץ בדיוק בגלל הסיבות שפרטתי קודם לכן. וכך, התחלנו לארגן נופש בארץ שנהנה ממנו ושתהיה חוויה טובה לנו ולילדים. כל כך הרבה אפשרויות של נופש בארץ לכבוד חג הפסח והכל מאוד מבלבל. תהינו רבות באיזה סוג של נופש בארץ לבחור, האם קמפינג, או נופש בארץ מפנק עם בית מלון טוב. לילדים שתי האפשרויות יספקו חוויה נפלאה והאמת שלנו המבוגרים כבר אין המון אנרגיות להשקיע בטיולים רגליים שינה על מזרנים לאור ירח, פגעי הגיל המבוגר כבר עשו את שלהם ואני רק חולמת על נופש בארץ מפנק ונעים, כשכפות רגלי במים והשמש החמימה מלטפת אותי, משקה מרענן בידי ואני נהנית מכל אותם הפינוקים שאפשר להנות מהם גם בנופש בארץ ברמה גבוהה. וכך כמובן נפלה ההחלטה על נופש בארץ.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these