מועדון הנוסע המתמיד | fly card | מועדון אל על- הנוסע המתמיד

הנוסע המתמיד

ישנם מועדונים רבים אשר על ידם ניתנות לאדם הטבות רבות היכולות לשדרג את חייו.

אותם הטבות הם הדוגמא לכך שעל ידי מועדון ניתן להנות לעיתים ממבצעים והטבות שחבל לפספס, ועל כן ישנם מועדונים אשר מומלץ מאד לרכוש מנוי אליהם.

בין אותם מועדונים משתלמים ישנו את כרטיס מועדון הנוסע המתמיד, זהו כרטיס מועדון אשר מזוהה בישראל ביחד עם חברת אל על של התעופה, כמעט לכל חברת תעופה ישנו כרטיס מועדון משלה אשר מעניק ללקוחותיה אפשרות להנות מהנחות והטבות הניתנים במיוחד עבורם.

במהלך השנה אנשים רבים טסים למקומות שונים בעולם, בין אם זה עבור מטרת טיול ובין אם זה עבור מטרת עסקים, אלו אשר נוסעים באופן קבוע או אשר נוסעים לעיתים קרובות מומלץ להם לרכוש את מועדון הנוסע המתמיד אשר על ידו הם זכאים לכל אותם הטבות משתלמות.

חברת אל על זוהי חברת תעופה אשר הנפיקה את כרטיס מועדון הנוסע המתמיד, בכל טיסה וטיסה שהאדם מבצע בעת שיש לו את כרטיס המועדון המתמיד נצברות עבורו נקודות אשר מזכות אותו לאחר מכן.

ניתן לממש את אותם נקודות הנצברות על ידי מועדון הנוסע המתמיד עבור הטבות קטנות, או שניתן לשמור אותם וכאשר מגיעים לסכום גדול של צבירת נקודות אזי לממש אותם על הטבה גדולה יותר ומשתלמת יותר.

למשל ניתן לראות שכאשר נעשית צבירת נקודות של סכום גדול ומירבי אזי זה יכול להעניק את האפשרות אף לרכוש כרטיס טיסה בהמשך או לקבל סוג של הטבה משתלמת אחרת.

אזי אם הנכם כאלו אשר טסים לעיתים תכופות מומלץ לכם לרכוש את מועדון הנוסע המתמיד ולהנות מכל מה שמועדון זה מציע עבורכם, אין ספק לגבי כך שאנשים אשר רוכשים מועדון זה נהנים מכך מאד.

כל אדם חולם ואוהב להיות חבר במועדון יוקרתי כלשהו, להיות מעין חלק ממשהו ולהרגיש כמו ב-vip.

שיתנו עבורו הטבות רבות אשר מבדילות אותו מכל השאר.

אותם חלומות ורצונות אינם חייבים להיות בגדר חלום אלא ניתן לממש אותם וזאת על ידי כך שרוכשים מנוי לקבוצות מועדון שונות המעניקות את אותם הטבות ומבצעים.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these