מאסטרפאס | masterpass קניה מאובטחת | masterpass – shoppingIL

masterpass

 

סליקה זוהי פעילות אשר לרוב ניתן לקיים אותה באמצעות כרטיס אשראי.

אך כיום נעשה שימוש מירבי בכרטיסי אשראי מפלסטיק, כמו כן פותחו טכנולוגיות רבות אשר על ידם מתבצעת סליקה כגון סליקה על ידי מכשיר נייד.

הסליקה הינה דרך אשר נחשבת לפתרון נוח ביותר ואידיאלי עבור אנשים רבים.

תוכנות סליקה באינטרנט מעניקות לבעלי עסקים את האפשרות לבצע סליקה דרך תוכנת אינטרנט, גם ללא צורך להחזיק בציוד יקר ואף לשלם דמי אחזקה והתקנה נמוכים.

 

masterpass זהו פיתרון סליקה דגיטלי חדש של מאסטרקארד, כרטיס זה מאפשר ללקוחות החברה לקנות את כל הפריטים שהם רוצים בקלות רבה וללא כל קושי וכן במהירות ובבטיחות בתוך האינטרנט ללא כל חשש.

על פי אופן זה יכולים לקוחות החברה לבצע רכישות באופן מהיר ונוח, וזהו הבדל רב בין רכישות שהם אינם נעשות על פי אופן זה לבין רכישות שנעשות על פי אופן זה.

אם כן נחשב ה-masterpass לפתרון סליקה כה מהיר ונוח אזי אפילו אין צורך בהקלדת פרטי כרטיס אשראי.

 

ישנה סליקה אשר מתבצעת על ידי ברקוד שרשום על גבי מודעות שונות,  על הגולש לסרוק  את הברקוד המופיע ועל די כך ניתן להכנס למודעה באופן מהיר ופשוט.

כמו כן קיים ברקוד אשר מיועד עבור סריקת תשלום כלומר כאשר הגולש סורק את אותו ברקוד, אזי בין רגעים הוא עובר אל עבר עמוד התשלום ובו ניתן להזמין את המוצר הנוכחי שמעוניינים לרכוש.

ניתן לבצע את הסליקה דרך הסמארטפונים השונים, ואכן זהו תהליך אשר מתבצע על ידי אפליקציה מאובטחת ובה יש צורך להזין את כרטיס האשראי של הלקוח, ולבצע חיוב גם ללא קו נייח.

 

masterpass  מעניק פתרון נוח ביותר לכל לקוחות החברה אשר מתקיימים על פי דרך זו וזאת משום שהרכישות השונות הם רכישות הנעשות באמצעות דרך מהירה פשוטה וקלה.

וכך למעשה כל הקנייה אשר מבצעים הופכת להיות קנייה קלילה ומהנה.

ניתן לבצע את כל הקניה מאותו מקום ואין צורך להתחיל לפצל את הקניות.

אם כן פתרון הmasterpass הוא פתרון סליקה מאד אידיאלי ושימושי נכון לימינו ומעניק לאותם לקוחות המתקיימים על פיו להנות מרכישות מהירות.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these