כרטיסים ללונה פארק תל אביב | מבצע 1+1 | אקסטרים – לונה פארק תל אביב

כרטיסים ללונה פארק תל אביב | מבצע 1+1 | אקסטרים – לונה פארק תל אביב

אחת החוויות החזקות שזכורות לי מילדותי היא ביקור משפחתי שעשינו לונה פארק תל אביב , היתה זו הפעם הראשונה שלי של האחים שלי שביקרנו בלונה פארק תל אביב, ולא ידענו אושר גדול מזה. כשנכנסנו נדהמנו מגודלו של המקום העצום ומעושר המיתקנים והאטרקציות הגדולות התלויות מעל ראשינו הקטנים, התהלכנו המומים כשראשינו נישאות מעלה אל השמים מנסים לקלוט את המתקנים הנישאים אל על. אין ספק שהביקור הראשון בלונה פארק תל אביב , היא חוויה יוצאת דופן לכל ילד.

זכורה לי הפעם הזו שעליתי על הגלגל הענק. זהו מתקן קלאסי שכל ילד וכל מבוגר היה רוצה לחוות ולו רק לפעם אחת. יש משהו מיוחד לשבת בגלגל הענק הזה, להסתובב ולטפס מעלה אל השמיים וכמעט לגעת בעננים. כשאתה ילד צעיר אחת הפנטזיות שלך כשאתה מפליג בדמיון היא לעוף אל על, לגעת בשמיים ולהיות בין עננים. הגלגל הענק כמעט ומגשים את החלום הזה, מה גם שכל ילד שיושב שם חולק את החוויה עם עוד ילדים ומבוגרים שיושבים אתו מה שהופך את החוויה למשותפת ומופלאה.

זכורה לי גם החוויה הפחות נעימה כשעליתי על אחד המתקנים המפחידים יותר, ספינת הפיראטים ונשמתי נעתקה מרב פחד. לא יכולתי לצעוק או לצרוח כמו שאר הילדים שהיו אתי על המיתקן. מרב עוצמת החוויה נאלמתי דום. יש אנשים שאוהבים את הפחד הזה, חווית האקסטרים משחררת אנדרנלין בגוף וגורמת להרגשת ריחוף עילאי, זוהי חוויה ממכרת בו אתה מסתכל לפחד בעיניים ורוצה עוד ועוד. כיוון שבלונה פארק תל אביב כולנו סמוכים ובטוחים שהכל נעשה באוירה מקצועית ובטוחה, היכולת לשחרר ולתת לפחד להשתלט עליך היא חוויה מופלאה.

מדי פעם כשאנחנו נוסעים עם הילדים ברכב ועוברים ליד לונה פארק תל אביב הילדים נדהמים מהמראה שנשקף אליהם מבחוץ ומבקשים להכנס. סיפרתי להם על נפלאות  לונה פארק תל אביב , וכולנו נרגשים וממתינים בקוצר רוח לקיץ הקרוב בו נוכל בפעם הראשונה לקחת את הילדים ללונה פארק תל אביב. כי אין שום דבר בעולם המשתווה לחוויה של הפעם הראשונה…

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these