כל מה שצריך במקום אחד -סופרפארם

מי לא מכיר את הסופרפארם? אחת מהרשתות הפופלריות ביותר בארץ לקניות של כל מוצרי הפארם שכל משפחה צורכת, מגיעה כמעט עד הבית עם פרישה ארצית רחבה.

 

האמת היא שאלא עובר שבוע ללא ביקור בסופרפארם.

מאז שילדתי את ביתי השלישית אני מרגישה כי את רב הקניות שלי אני מוצאת דווקא בסופרפארם.

ואני לא מדברת אך ורק על טיטולים ומזון לתינוקות.

בכל כניסה שלי לקניה בסופרפארם אני נזכרת בכל כך הרבה מוצרים משפחתיים שאני צריכה וכולם מוצעים ברשת זו על המדפים וחוסכים לי התרוצצות רבה בין סופרים ובתי מרקחת.

 

כך קורה שלמעשה את רב הקניות השבועיות והחודשיות שלי אני עושה ברשת הסופרפארם.

 

זה מתחיל כמובן במוצרי תינוקות, כי כשאר יש תינוק חדש בבית יש מוצרים רבים שהם בשגרת היום יום, החל מטיטולים ומגבונים ועד למוצצים ומזון לתינוקות.

 

אבל אחד הדברים הכי נעימים ומוצלחים בשבילי ברשת הסופרפארם, שגן אם אכנס לחנות לרכוש  חיתולי גמילה, עדיין אוכל לצאת עם זוג משקפי שמש של מעצבים לקיץ, תוך כדי סיבוב קטן במדפי החנות כשתינוקת תלויה על זרועותי.

וכך ללא כל מאמץ מיותר של שינוע עם תינוקת ונסיעהלקניון המרוחק, הסתובבות בין החנויות ובחירה של אקססוריז לקיץ, יצאתי מהקניה הקטנה והאגבית עם משקפי שמש מדהימים מהקולקציה החדשה של המעצב הבינלאומי שאני הכי אוהבת והם גם היו במבצע!!

 

אלו רגעים קטנים של אושר גם בפעולות השגרתיות שלי כאמא, עריכת קניות לא חייבת להיות שגרתית ותפקודית ובכל כניסה שלי לסופרפארם צפויה לי הפתעה חדשה ומרגשת.

 

כך היה גם בחורף כאשר נכנסתי לסופרפארם כדי לקנות מוצרי היגיינה ויצאתי עם גרביונים חורפיים מדהימים בשלל צבעים ודוגמאות ממש כמו אלו שראיתי פירסומים שלהם בחנויות מובחרות מוכרות אחרות. רשת הסופרפארם משכילה להביא למדפיה שילוב של צרכים ושל הנאות. מוצרים איכותיים ונוחים ללא פשרות, ועמידה בתקנים מספקים הנאה מובטחת מהמוצרים שמוכרים בסופרפארם.

 

לא סתם זו הרשת החביבה עלי ביותר, אני מרגישה בעולם אחר כשאני נכנסת לחנות הסופרפארם ואני יודעת שאפיק תועלת מירבית מהקניה הזו ואהנה ממנה.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these