טיול בצפון | רכבל | רכבל בצוק מנרה – צוק מנרה

צוק  מנרה

 

אם הנכם מחפשים פארק בכדי להנות ממנו עם כל המשפחה אזי צוק מנרה הוא המקום האידיאלי.

בין הרכס של הרי נפתלי, היערות, העמקים, והצוקים, ניתן לראות את צוק מנרה.

כאשר מגיעים לצוק מנרה, אשר נקרא התפוח הירוק.

בסיור הזה נערך סיבוב בכל מטעי הפירות של ראש הנקרה, כמו כן קיים שם גם רכבות בצוק וכן עוד דברים רבים.

 

הנוף אשר קיים בצוק מנרה הוא נוף מרהיב ונפלא, וכאשר תהיו באזור זה תוכלו להנות מן הנוף הזה אשר ישתקף אל מול עינכם.

 

בצוק מנרה קיים רכבל מפורסם מאד, כאשר נוסעים ברכבל זה ניתן לראות את כל יופיו של הגליל והגולן אשר נפרש אל מול העיניים, מסלולו של הרכבל נערך מהאזורים הדרומיים של קריית שמונה ועד לקיבוץ מנרה.

 

כל אדם יכול לנסוע ברכבל בכל גיל, בין אם זה ילדים קטנים ובין אם זה גדולים, ואכן זוהי אחת האטרקציות המהנות ביותר שיש. כמו כן ברכבל ישנם 12 קרוניות וכל קרונית יכולה להכיל עד 8 נוסעים, ניתן לראות שהקרוניות עולות ויורדות בו זמנית, אין ספק שכל מי שעובר את הנסיעה ברכבל נהנה מהחוויה המדהימה הזאת.

 

צוק מנרה הוא מקום אשר משלב לכם את כל יופיו של הגליל, מקום זה מעניק מעין תחושת רוגע שקט ושלווה לאלו אשר מגיעים לשם, ומשום כך אנו יכולים לראות שאנשים רבים מגיעים לשם.

 

ניתן להגיע אל צוק מנרה כמשפחה, לסייר במקום זה לעלות לרכבל ולהנות מאטרקציה זו, עבור בני זוג מקום זה יכול להיות מאד רומנטי, להסתובב בין כל הנוף הנפלא של הטבע, ואז לערוך סיור ברכבל באוויר וברוגע.

 

ישנם אנשים אשר אוהבים להנות מאטרקציות שמאתגרות אותם על ידי פעילויות שונות, וישנם אנשים אשר אוהבים יותר את השקט והטבע, כמו כן ישנם כאלו אשר אוהבים לשלב גם פעילויות תוססות, וגם להנות מאווירת רוגע ושלווה, ועל כן מקום זה יכול לאפשר למגיעים אליו להנות מכך.

וזה איננו  משנה אם נמצאים בתקופת החורף או בתקופת הקיץ מפני שבכל זמן אפשרי ניתן להגיע לצוק מנרה ולהנות מכל מה שהוא מציע עבורכם.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these