חם בחוץ קריר בפנים -מזגנים

הנה שוב הגיע הקיץ ואחת החששות הגדולות ביותר שלנו מפניו כבר עולות במוחינו, החום הכבד ואיך שורדים את החום, את ימי השרב הקשים ומצליחים לשמור על תפקוד גבוה גם כשבחוץ אי אפשר לחיות.

 

גלגל ההצלה שלנו בכל קיץ הוא המזגן כמובן. קשה לעלות על הדעת כיצד היינו מצליחים לשרוד את ימות הקיץ החמים ללא  מזגנים.

 

ההתנהלות  של רובנו בימי הקיץ, היא נוהל מעברים ממקום סגור ומצוייד מזגן למקום אחר שהמזגנים בו פועלים.

וכך אנו רצים בכל יום קיץ, מהמזגן שבבית, למזגן שברכב שלנו וממנו הישר למזגנים במקום העבודה וכך שוב למזגן שבאוטו ורגע לפני שמגיעים הביתה דואגים כבר להתקשר הביתה ולדאוג שהפעילו את המזגנים בבית ושהטמפרטורה בבית קרירה ונעימה ומחכה לנו.

 

הקושי הגדול בקיץ הוא לבצע פעולות בחוץ במקומות שאין בהם מזגנים. להסתובב ברחובות, לנסוע בתחבורה ציבורית, לטייל וכמובן המעברים הקשים האלו בין מזגן אחד למישנהו.

 

לא פעם אנו נתקלים בשפעת המזגנים. זו קבלה את שמה בגלל השימוש הרב שלנו במזגנים בקיץ.

 

הקירור בבתים ובמקומות העבודה והיציאה החוצה למקומות שאינם ממוזגים , יוצר הבדלי טמפרטורה אדירים מספר פעמים ביום וזה לעתים מביא לצינון והתקררות. וכך קורה שגם בקיץ אנו מנוזלים ומקוררים ואפילו משתעלים ומתקשים לעמוד בקור העז של המזגנים.

 

אחד הדברים שיכול לגרום למחלוקת בבית או במקום העבודה הוא השימוש במזגן בקיץ. כמובן שחייבים להפעיל את המזגן, השאלה המתבקשת היא על איזו טמפרטורה.

וכך מתחילות לא מעט מריבות וויכוחים על השלט של המזגן.

אחד רוצה להגביר והשני להחליש, לבנות קר מדי ולבנים חם מדי, וכך כל נושא המזגנים הופך מוקד לסערת רגשות וסופה קרירה ביום קיץ לוהט.

 

לא פעם ניתן לראות נשים וגם גברים שמגיעים למקום עבודתם בימי הקיץ החמים מצויידים בלבוש חם, כדי להיות מוכנים לעוד יום קפוא במשרד.

כשהמזגנים כולם עובדים במרץ, האוירה במשרד מתקררת ולא כולם עומדים בקור המזגן. ובכדי לא להיכנס לויכוחים על המזגן מעדיפים רבים להתלבש היטב גם בימים החמים ביותר של השנה וכך להנות מהמזגנים גם כשקר מדי.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these