האי אטרקציות לילדים | האי עזריאלי | פעילויות לילדים – האי

 האי אטרקציות לילדים | האי עזריאלי | פעילויות לילדים – האי

לעולם לא אשכח את פניו של בני כשהיה רק בן ארבע, כשחזר מיו הולדת של חבר במתחם האי בתל אביב.

פניו אורו כשסיפר לי בהתרגשות סוחפת ומבולבלת שגרמה לכל המילים והתאורים להתערבב יחדיו על ארועי אחר הצהריים שבילה באי עם חבריו מהגן. אני רק זוכרת שניסה לתאר לי את המקום כששאלתי אבל מה זה האי? והוא בבליל מרוגש של מילים שרק ילד רך יכול לערבב יחד אמר לי מים ומגלשות ופיראטים ומערה סודית שרק אני וחבר שלי גילינו, טיפסנו על החבל והיו שם אפנועי ים כמו שרעיתי בסרט פעם עם אבא, ואחר כך התגלשנו במגלשה שהשפריצה מים ושחיתנו בבריכה ישר למערה כשהתנין רצה לתפוס אותנו, אבל עלינו על האי ואף אחד לא מצא אותנו. כל הילדים אכלו פיצות ורק אני נקניקיה בלחמניה והיו המון שוקולדים כי באי יש המון ממתקים, זה אי הממתקים בכלל שכל הפיראטים מצאו והחביאו בספינה הסודית שלהם. ואמא את יודעת… הוא המשיך בהתלהבות שכשהגעתי לאי אז חשבתי שזו בריכה כי אמרו לנו להביא בגד ים , אבל זו לא היתה בריכה , זו היתה הרפתקה של פיראטים ושל אבירים ושל נסיכות קסומות שהגיעו אל האי, והיו שם גם בעלי חיים טורפים, אבל לא פחדנו כי הם לא אמיתיים, אבל הם נראו ממש אמיתיים… נאלצתי לעצור את בני עם פרץ המלל השותף על כל מה שהיה באי, כדי לקחת אותו למקלחת ולהתכונן להמשך הערב אבל הילד, לא נתן להמשיך בשגרת היום. הוא היה עמוס בסיפורים ובחוויות ובאנדרנלין שנמשך גם מספר ימים אחרי יום ההולדת של חברו באי.

מספר חודשים לאחר מכן, ילד אחר מהגן חגג יום הטלדת ושלח אלינו הזמנה ועל ההזמנה התנוססה תמונה של האי. בני היה כה מרוגש כשחזר מהגן ובידיו ההזמנה. אמא! הוא קרא, יש יומהולדת באי!! אני חלמתי את זה בלילה שאני הולך שוב למקום הזה עם כל החברים שלי והנה באמת זה יקרה במציאות!

אז אכן, החלום של ילדינו הוא עולם ההרפתקאות, ובקיץ כשהמעלות בחוץ מכריחות אותנו להתרענן , אין כמו החוויה שנותנת האי לילדים, אם בארוע יומהולדת, או סתם בילוי בחופשת הקיץ, תהיו בטוחים שזו תהיה חוויה שילדכם לא ישכח לעולם!

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these