ביטוח דירקטורים ונושאי משרה | תביעות נגד מנהלים – ביטוח דירקטורים

ביטוח דירקטורים ונושאי משרה | תביעות נגד מנהלים – ביטוח דירקטורים

ביטוח דירקטורים הם תפקידים ניהוליים מהעולם הפיננסי שטומנים לעצמם אחריות שהיא גדולה.

בעלי אותם תפקידים עוסקים בקבלה של החלטות שנעשות מדי יום, תחת הוראות של ביצועים שונים והנחיות.

הפעילויות אשר מתקיימות חושפות את הדירקטורים אל מול תביעות כספיות שמתנהלות מצידם של הנפגעים גם בעת שמדובר בנזק של הפסד כספי.

 

ביטוח דירקטורים מכסה הוצאות של הגנה משפטית.כמו כן הוא נותן כיסוי לתביעות שנובעות על ידי טעות, כמו הצהרה שגויה ולא מדויקת, רשלנות, חריגה מסמכות, הפרת חובה מקצועית ועוד.

ביטוח זה מעניק כיסוי רטרואקטיבי למקרים שהתרחשו טרם שנכנס הביטוח לתוקף ואינם היו ידועים למבוטח כאשר הוא רכש את הביטוח.

ביטוח דירקטורים מעניק  כיסוי נגד תביעות שהוגשו נגד המבוטח במהלך תקופת הביטוח על דברים שנעשו מתוקף תפקידו שלא כדין.

 

בעת שמכהנים כדירקטורים וכן בנושאי משרה בכירים אזי זה מעניק חשיפה למול תביעות רבות שנובעות עקב פעילות ניהולית ועסקית שמתקיימת במסגרת התפקיד.

התכנית של ביטוח דירקטורים מעניקה הבטחה לשמירה על הביטחון הכלכלי הקיים, ביטוח דירקטורים זוהי ההשקעה הנבונה ביותר שניתן לעשות.

התוכנית של אחריות דירקטורים ונושאי משרה מכסה תביעות שהגישו אותם נגד נושא משרה במשך של תקופת הביטוח.

 

הפוליסה של ביטוח דירקטורים נועדה לנושאי משרה מסוימים כמו לאלו שעוסקים כמנהלי עסקים ראשיים, כסמנכ"לים, וכבעלי תפקידים בכירים דומים.

הגדרה של נושא זה קבלה הרחבה ומשמעות חזקה יותר בשנים האחרונות גם אם האדם הוא בעל משרה פשוטה ובעל תפקיד שאינו תפקיד ניהולי.

לשמו של התפקיד אין משמעות אלא למהותו.

ההגדרה של נושא זה הורחבה מאד בשנים האחרונות גם אם האדם מחזיק במשרה שהיא פשוטה או שהוא אוחז בתפקיד אשר נחשב כתפקיד ניהולי.

 

ביטוח דירקטורים מכסה תביעות שאשר הוגשו נגד נושאי המשרה, וזה נעשה בעקבות הפרה של חובה, טעות, הצהרה מסוימת שאינה מדויקת, רשלנות והזנחה ועוד.

ניתן כיסוי רטרואקטיבי עבור מעשים ומקרים שקרו טרם אשר נכנס הביטוח לתוקף והם אינם היו ידועים למבוטח בעת שהתחיל הביטוח, וכן גם עבור תביעות שהוגשו נגד המבוטח בתקופה של הביטוח.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these