אייפון חדש | אייפון 6 + | Iphone 6 plus – אייפון 6 פלוס

אייפון 6 פלוס

 

כל מכשיר סלולר באשר הוא מעניק גישה ואפשרות לבצע שיחות, אך כיום המכשירי סלולר הם מכשירים אשר גם ניתן לבצע איתם דברים נוספים, כיום ישנם תוכנות רבות שהופכות את הסלולרי למשהו ייחודי וטוב, מצלמות, תוכנות, ואפליקציות שבזכותם המכשיר הוא דבר ייחודי ומתקדם.

 

כל אחת מן החברות אשר משיקה מכשיר סלולרי משתדלת שכל אחד מן המכשירים החדשים יהיה יותר משוכלל מקודמו, ואכן אין ספק שהמכשירים החדשים הם בעלי ביצועים נפלאים.

כמו כן ניתן לראות שגם המסך הוא דבר שמגדילים אותו.

בעבר היו המכשירים הסלולריים קטנים ומאפשרים רק ביצוע של שיחות, עם הזמן הלכו והשתדרגו המכשירים וכיום ישנם מכשירים בעלי מסך טאץ' גדול.

 

אחד מן המכשירים החדשים ששווקו הוא אייפון 6 פלוס, זהו מכשיר אשר שיווקה חברת אפל ומכשיר זה הוא עוד אייפון מסדרת האייפונים, ואכן אנשים רבים קונים אייפון ונהנים ממה שהוא מעניק.

ישנם כאלו אשר לא מתחברים אל מכשיר האייפון 6 פלוס משום שהוא מכשיר גדול מדי עבורם, אך חלקם אוהבים כאשר ישנו מסך גדול למכשיר.

 

ואכן ישנם סמארטפונים רבים ושונים, את חלקם מייצרת חברת סמסונג כמו למשל מכשירים של גלקסי, סמארטפונים אחרים יכולים להיות של חברת LG, וכן עוד סוגים רבים.

האייפון 6 פלוס הוא מכשיר אשר נחשב כמוצלח וטוב גם מבחינת הביצועים שלו וגם מבחינת המראה.

 

מבחינת מראה- האייפון 6 פלוס הוא מכשיר עם מסך גדול, שנוח מאד לראות בו את כל התצוגה, וכן חלקו האחורי של המכשיר הוא ממתכת ועל כן גם בעת נפילה נשמר המכשיר ואינו נשבר.

מבחינת ביצועים- האייפון 6 פלוס, הוא בעל ביצועים מהירים, הכל על הצד והאופן הטוב ביותר, גם המצלמה הקיימת בו היא מצלמה איכותית עם 8 מגה פיקסל אשר נותנת צילום חד וברור וכמובן שכאשר הצילום החד מוצג על פני מסך כה גדול אז הכל הופך לברור יותר ואיכותי יותר.

גודלו של מסך האייפון 6 פלוס הוא 5.5 אינץ, וכן הוא נתמך על ידי מערכת הפעלה של iOS 8

זוהי גרסא מתקדמת בעלת ביצועים יותר איכותיים.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these