מידע למתעניינים בלימודי קואצ'ינג

לימודי קואצ'ינג, או בעברית-לימודי אימון אישי, הינם קורסים המכשירים אנשים להיות מאמנים אישיים בתחומים שונים לאלו הזקוקים להעצמה אישית, עזרה בניהול אורח החיים, פתרון בעיות כלכליות ותחומים רבים נוספים. מקצוע זה נחשב כיום למקצוע לכל דבר, אשר נועד להקנות כלים וידע לאנשים לנהל בצורה נכונה את חייהם ולשפר את ביטחונם העצמי.

מה היא תוכנית הלימודים של לימודי אימון אישי?

בקורס קואצ'ינג יושם דגש על מאפייני החברה הישראלית וצרכיה וכן צרכי ומאפייני הפרט, תוך הקניית ידע עיוני לצד מעשי הכולל סימולציות והתמחות באימון אישי יחד עם מאמן אישי מוסמך. בעלי המקצוע המשתתפים בקורסים אלו הינם פסיכולוגים, מאמני קואצ'ינג מוסמכים ושאר אנשי מקצוע אחרים כמו מאמני כושר, כלכלנים, דיאטנים וכל גורם מוסמך אחר בהתאם לתחום בו בחרתם להתמחות.

אילו תחומי התמחות קיימים בקורס קואצ'ינג?

ישנם לימודי קואצ'ינג כלליים להעצמה נפשית של האדם, וישנם לימודי אימון אישי המתמחים ספציפית בנושא מסוים כמו ספורט, ניהול עסקי, ניהול הבית, זוגיות ושאר תחומים רבים החשובים בחיינו. כל אחד יכול לבחור את התחום אליו הוא מתחבר או תחום אשר פונה למקצוע שלו, וכך להקנות לעצמו תפקיד נוסף בתחום זה. לצורך העניין באם הינך מאמן כושר במועדון ספורט, תוכל להרחיב את תפקידך ולהיות מאמן קואצ'ינג בתחום הספורט ולעזור ללקוחותיך להגיע למטרותיהם ולהצלחה בדרך שונה.

מה הם תנאי הקבלה לקורס קואצ'ינג?

תנאי הקבלה לקורס קואצ'ינג הינם שונים בין מוסד למוסד, כאשר בדרך כלל המועמדים צריכים להיות בני שלושים ומעלה ובעלי ניסיון ניהולי ותואר אקדמאי. ישנם מוסדות המקבלים גם מועמדים יוצאי דופן ועל כן יש לבדוק זאת בעת מעמד ההרשמה ללימודי אימון אישי.

היכן אוכל לעבוד לאחר שעבדתי לימודי קואצ'ינג?

ישנם בוגרי לימודי קואצ'ינג אשר הופכים את מקצוע זה למשרה מלאה וישנם העוסקים זאת במשרה חלקית או צדדית בלבד. ניתן לעבוד עם לקוחות פרטיים בהתאם לתחום בו בחרתם להתמחות ובנוסף להעביר סדנאות קואצ'ינג במקומות עבודה-דבר אשר הפך לנפוץ מאוד ושיפר את ההתנהלות של חברות רבות.

היכן אוכל ללמוד קורס קואצ'ינג?

קורס קואצ'ינג ניתן לעבור ברוב המוסדות המוכרים להשכלה גבוהה אשר בשנים האחרונות הרחיבו תחומם ללימודי תעודה אלו. כמו כן ניתן לעבור קורס זה בכל מוסד פרטי אשר אותם ניתן למצוא באמצעי החיפוש השונים כמו האינטרנט והפרסומים בעיתונים השונים. כמו כן, במעמד החיפוש תוכלו לקבל מידע כללי על שכר, תוכנית לימודים ועוד פרטים חיוניים נוספים.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these