טיפים לרכישת שברולט קרוז: כך תבחרו את הצבע המושלם למכונית המושלמת

שברולט קרוז היא מכונית ספורט משפחתית נהדרת ופופולארית מאוד. אם סוף סוף בשלה העת לקנות את השברולט קרוז עליה פנטזנתם, אך כעת אתם מתלבטים לגבי הצבע המושלם לקרוז שלכם, קבלו כמה עצות  שיעזרו לכם לבחור נכון.

איך לבחור צבע למכונית שברולט קרוז?

שברולט קרוז, כמו דגמים רבים אחרים של מכוניות איכותיות, באה במגוון רחב של צבעים וגוונים: אדום, אדום מטאל, שחור מטאלי, ברונזה, כחול, תכלת, בז' מטאלי, כסף, תכלת מטאלי, כסף מטאלי, כסף אפור בהיר, אפור, אפור מטאל ושנהב לבן. קשת הצבעים הרחבה מבלבלת מאוד, ומותירה רבים מרוכשי המכוניות, במיוחד את אלה שמייחסים חשיבות רבה לצבע המכונית- קצת אבודים. מה עושים? כצעד ראשון, כאשר אתם  ניגשים לחברת הליסינג לקנות את הקרוז שלכם, בקשו לראות את קטלוג הצבעים ותמונות של המכונית בכל אחד מהצבעים. כאשר תראו את הצבעים מול העיניים, ותוכלו להשוות ביניהם יהיה לכם יותר קל לבחור בדיוק את מה שמתאים לכם. קחו בחשבון גם את העדפות הצבע שלכם. זה אולי נשמע קצת מצחיק וילדותי, אבל אין שום סיבה, שאם הצבע האהוב עליכם הוא אדום, תרכשו רכב בצבע אחר.

במידה מסויימת, הרכב שלנו מבטא את מי שאנחנו ואת הסגנון האישי שלנו. שברולט קרוז בצבע המועדף עליכם תשקף את מי שאתם, ולכן, אם אתם מאמינים בתורת הפאנג שואי או מתחברים לגישה לפיה צבעים מזרימים גם "צבע" לחיים שלנו, ייתכן כי תרצו להכיר את הסמליות של כל אחד מהצבעים המוזכרים לעיל כדי לבחור את הצבע שיכניס לחייכם את מה שחסר לכם. כך למשל, האדום לפי תורת הפאנג שואי הוא צבע מעורר, דינאמי, חם וממריץ, והוא מביא מזל וחיים. כחול מייצג רוגע, שלווה, ביטחון ונינוחות, ואילו הלבן מזרים אנרגיות של טוהר, ניקיון והתחדשות. קראו קצת יותר על המשמעות של כל אחד מהצבעים הנידונים, ובחרו את המכונית שבאה בצבע שמסמל את מה שאתם זקוקים לו בחייכם.

עזבו את הרציונל ולכו עם תחושת הבטן

אם כל העצות המוזכרות לעיל רק בלבלו אתכם יותר, הפסיקו להשקיע מחשבה רבה כל כך בבחירת הצבע ולכן עם תחושת הבטן שלכם. אפילו איינשטיין נהג לומר שההחלטות החשובות ביותר בחייו נתקבלו על סמך האינטואיציה שלו. לכו עם האינטואיציה או עם הקול הפנימי, והם ידאגו לכוון אתכם אל צבע הקרוז המתאים לכם ביותר.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post