אשקלונה – בילוי לכל המשפחה

אשקלונה הוא פארק מים שבו כל המשפחה יכולה ליהנות מיום כיף מפנק במיוחד. מאז 1987 ועד היום, הפארק שופץ ושודרג, וכיום הוא מציע שלל מתקנים ואטרקציות, במתחם קומפקטי.

אם אתם מחפשים מקום שבו תוכלו לבלות עם כל המשפחה, ומאסתם בפארקים הגדולים, פארק אשקלונה יוכל לספק לכם יום בילוי איכותי וחווייתי, במתחם קומפקטי ומיוחד.

הסיפור של הפארק מתחיל בשנת 1987, ומאז הוא עבר שינויים רבים, הכוללים שיפוצים ושדרוגים. כיום, הוא מציע מתחם קומפקטי ואיכותי שיש בו שלל מתקנים שקרובים זה לזה, כך שאין המולה והרבה רעש, ולכם קל יותר להשגיח על הילדים שלכם. בזכות הגודל שלו, אפשר לעשות בו ימי כיף פרטיים, לקבוצות של עד 500 איש, אז אם חיפשתם מקום מיוחד לעשות בו אירוע יוצא דופן- זה המקום הנכון.

בפארק אשקלונה תוכלו למצוא מתקנים המתאימים לכל הגילאים, לכם וגם לילדים, כך שתוכלו ליהנות יחדיו. ושתהיו רעבים, תוכלו לבקר במסעדה הגדולה של הפארק, שמציעה מקומות ישיבה ל 300 אורחים, וממנה נשקף נוף מדהים. ואם תרצו לנוח קצת, תוכלו למצוא משטחי דשא וצל וגם כיסאות נוח. וכמו בכל פארק מים, תמצאו מלתחות ושירותים.

אחד היתרונות הגדולים של הפארק עבור משפחות הוא תוכניות הבידור וההפעלות שיש במתחם. תדירות התוכניות והתאריכים משתנים לפי התפוסה ועונות השנה, ובחודשים יולי ואוגוסט כדאי לבדוק מבעוד מועד מה מתוכנן להיות בפארק.

שפע של אטרקציות באשקלונה

בפארק אשקלונה אפשר למצוא שלל מתקנים, ביניהם מגלשות קמיקזה, מגלשות מפותלות, בריכת לגונה ובריכת שחייה אולימפית. לילדים שלכם מחכות הפתעות מיוחדות, למשל מגלשות מיני סלייד (מתאים גם לפעוטות), בועת סנפלינג ענקית ובריכת שחייה מקורה.

בא לכם אירוע פרטי?

הפארק מציע ימי כיף וגיבוש לקבוצות של עד 500 איש, ומספק שירות מקצועי ואדיב. השירות כולל מגוון פינוקים והפתעות מיוחדות, בהתאם לגיל המשתתפים בקבוצה. ביום הכיף אפשר ליהנות מתחרות כישרונות, מופע רקדניות, משחקי חברה וכדומה. כדי לשדרג את האירוע, יש מגוון תוספות לבחירה- מתקנים מתנפחים, סדנאות, דוכני אוכל ועוד. עם האוכל הטעים שהפארק מציע למשתתפי הקבוצות שמגיעות לימי כיף, תהיו שבעים ומרוצים.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these