שמיכה לי חביבה: כל העצות והטיפים בבחירת פוך לימות החורף

החורף נמצא בשיאו, וזה בדיוק הזמן להצטייד בשמיכת פוך איכותית, מפנקת ונעימה, שבינינו, היא סיבה טובה לנחמה בימות גשם סוערים ואפורים. אבל כיצד בוחרים? שמיכה ממילוי סינתטי או נוצות? מה לגבי העובי? וכיצד נוכל להיות בטוחים שהיא מונעת כניסת קור? כל העצות בבחירת שמיכת פוך מנצחת לפניכם.

כך תבחרו שמיכת פוך באופן מושכל

  1. כמו מוצרים רבים, גם הפוך, נחלק לשני סוגיים עיקריים: טבעי וסינתטי.
    לכאורה, היתרונות של האפשרות הטבעית הם ברורים (רך, נעים ומחמם יותר), אבל אלו שעלולים להיות רגישים לנוצות או לפלומות, וודאי יעדיפו ללכת על האופציה הסינתטית.

  2. אל תקנו פוך בחנות קיקיונית שאף אחד לא שמע מעולם את שמה. שמיכות איכותיות קונים ברשתות מוכרות, וכך מבטיחים, שגם תקבלו מוצר טוב, ושבמידה ולא (תמיד יכולות הרי לקרות טעויות), יהיה מי שייקח על כך אחריות, ויפצה אתכם בהתאם.

  3. אם אתם חובבים מושבעים של בעלי חיים, ולוקחים חלק פעיל במאבק למען זכויותיהם, כדאי שתשאלו את המוכרים בחנות האם הנוצות והפלומות נלקחו מעופות בעודם בחיים.
    אם הם לא יידעו את התשובה, תוכלו תמיד למצוא אותה באינטרנט, באתר שמפעילה הרשת או החנות בה ממנה תרכשו פוך.

  4. שמיכת פוך צריכה להיות מחממת. זו הסיבה הרי שלשמה אנחנו מלכתחילה קונים אותה.
    דרגות החום של פוך נקראות "טוג". רמת החימום של שמיכה ראויה, שתיתן לכם מענה מספק, אמורה לנוע בין 10 ועד 14 טוג. אם מטבעכם אתם לא מסתדרים טוב עם קור או אם אתם גרים באזור קר במיוחד- רצוי לקנות את השמיכה בעלת דרגת החום הגבוהה ביותר.

  5. אם אתם מתלבטים האם לקנות שתי שמיכות יחיד או שמיכת פוך כפולה, אתם וודאי תרצו לדעת, ששמיכה כפולה היא חסכונית יותר מבחינה כלכלית. יחד עם זאת, זוגות רבים מעדיפים להוציא קצת יותר כסף, ולמנוע מריבות עתידיות על השמיכה. במקרה שהחלטתם לבחור בשמיכה כפולה, תוכלו להסתפק בשמכה בעלת דרגת חום ממוצעת או נמוכה, מאחר שהשינה המשותפת תחמם אתכם בלאו הכי.

לבחור פוך במגע ידיים

  1. מבחן המגע הוא המבחן הטוב ביותר שתוכלו לעשות כדי לוודא שאתם בוחרים את השמיכה המושלמת עבורכם. פוך אמור להיות רך, נעים למגע, אנחנו צריכים להרגיש כיף להתפלש בו ולהתכרבל בתוכו. אתם אומנם נמצאים בחנות, אבל אתם יכולים להרגיש חופשיים "לנסות" את השמיכה על בשרכם. אם היא עונה על הדרישות- מצאתם את המוצר המתאים לכם!

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post