שילוח בינלאומי -פריצת גבולות

עסקים רבים בארץ, אינם נשארים במקום והם עוברים במהירות כיום בין מדינות , מתרחבים ומחפשים אפיקים נוספים לשיווק ומכירה בארצות אחרות.

 

אחת האפשרויות שעומדות בפניהם בכדי לשנע סחורה ממדינה אחת לאחרת היא שירות שילוח בינלאומי.

 

כמעט כל חברה שעוסקת במכירות של מוצרים מגיעה בשלב כלשהו לנקודה בה היא מעונינית להתרחב ולפרוץ את גבולות ישראל. היא יכולה לשנע חבילות וסחורות באמצעות שילוח בינלאומי ולאפשר לעסק שלה להתקדם למחוזות נרחבים בעולם.

 

בעולם הגלובלי שאנו חיים בו כבר כמעט אין משמעות לגבולות הפיזיים של המדינות. עידן האינטרנט פרץ את הגבולות. עולם המכירות האינטרנטי אינו קבוע ומוגבל במקום וכמעט שגם לא בזמן בזכות אותן אפפשרויות שילוח בינלאומי.

 

גם עסקים קטנים ואפילו עסקים של איש אחד, אמנים למיניהם ויצרנים קטנים של מוצרים מקומיים מצליחים בזכות שילוח בינלאומי, לפרסם את המוצרים שלהם באתרי מכירות שונות הפונים לקהלים בעולם כולו ולספק עבורם בעת הקניה את המוצר ביעילות ובמהירות באמצעות שילוח בינלאומי.

 

כיום גם שירותי ems קיצרו את זמני ההמתנה של חבילות שאנו מעבירים בין מדינות ליומיים או שלושה ואין עוד צורך בזמני המתנה ממושכים. כל אלו הופכים את המסחר הגלובלי לאטרקטיבי ורלוונטי בכל תחומי העסקים.

 

שילוח בינלאומי בין מדינות מתאפשר בשתי צורות עיקריות. שילוח באויר בעזרת טיסות מהירות או שילוח בים, בעיקר של תכולות גדולות של סחורה באניות. השילוח הימי זול יותר אך מאופיין בזמני המתנה גדולים יותר. לעומת השילוח בינלאומי באויר שהוא יקר יותר אך גם מהיר יותר.

 

בסופו של דבר, כל חברה או עסק ואפילו אנשים פרטיים עושים את החישוב שלהם לתועלת או הפסד ומחליטים כיצד יעשה השילוח בינלאומי שלהם.

 

עצם העובדה כי קיימות בעולם אפשרויות שינוע ממדינה למדינה, יוצרת תקשורת גלובלית בין מדינות, בין חברות בעולם וגם בין אנשים לאנשים. אפשרויות שילוח בינלאומי מקרבת בין ארצות ובין תרבויות ומאחדת אנשים מאותו התחום במקומות מרוחקים זה מזה.

 

הדבר מאפשר עבודה משותפת, תקשורת ישירה וקולחת בפן העסקי וגם חברות שאינן מוגבלות במרחק ופורשות סניפים וזיכיונות ברחבי העולם.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these