קניות אונליין | קניות באינטרנט | סופרמרקט באינטרנט – סופר באינטרנט

קניות אונליין | קניות באינטרנט | סופרמרקט באינטרנט – סופר באינטרנט

אצל חלק מהאנשים הקניות בסופר השכונתי מהוות מטרד וחוויה לא נעימה. הנסיעה הכרוכה בחיפוש חניה, העמידה בתור- לעיתים במשך דקות רבות, וסחיבת הסלים הכבדים, כל אלה מצטרפים יחד לחוויית קניה מתישה ומעצבנת המותירה את הלקוח מתוסכל ועייף.

בעידן האינטרנטי של היום, גם לרכישה בסופרמרקט השכונתי, יש תחליף מקוון. מדובר בפתרון הסופר באינטרנט.

סופרמרקט זה מאפשר לקונה לערוך את קניותיו דרך רשת האינטרנט, ללא צורך לצאת מהבית, בקלות ובנוחות רבה. בסופרמרקט המקוון הצרכן יכול לקנות כמעט הכול, החל ממוצרי חלב, ופירות טריים ועד למוצרי חשמל ומוצרים לבית.

סופר באינטרנט– למה יש כאלו שנרתעים מהרעיון?

למרות שהרעיון של סופר באינטרנט הינו מלהיב בהחלט, עדיין יש כאלה שנרתעים מעריכת קניות באופן מקוון. סיבה ראשונה שיכולה להיות לכך היא פחד ממחשבים, שעדיין קיימת אצל חלק קטן מהציבור, בעיקר אצל הלקוחות המבוגרים. סיבה שניה שיכולה להיות לרתיעה הינה הפחד מלמסור את פרטי האשראי דרך הרשת.

עם זאת, תופעת הסופר באינטרנט הולכת וצוברת תאוצה וניתן לראות יותר ויותר אנשים שמבצעים את קניותיהם השוטפות דרך הרשת.

יתרונות סופרמרקט מקוון

סופר באינטרנט הפך לפופולארי בכל העולם בשל הקלות והנוחות שבו. קניה אינטרנטית מתבצעת מהמחשב האישי, ללא צורך לצאת מן הבית, זאת בניגוד לקניה בחנות רגילה המצריכה מהלקוח להתלבש ולהתארגן, להגיע לחנות ולחכות בתור ועוד ועוד. בנוסף, אנשים רבים בישראל ובעולם עובדים שעות רבות במשך היום, ומעוניינים לבצע את הקניה בסופר השכונתי בסיומו של יום העבודה. ברוב הסופרמרקטים בארץ, הדבר אינו מתאפשר היות והם אינם פתוחים בשעות הללו. סופרמרקט באינטרנט מאפשר ללקוח להזמין מוצרים 24 שעות ביממה בשעות ובזמנים הנוחים לו ביותר. כמו כן, ישנה התחשבות בזמני קבלת המשלוח כשהלקוח בוחר את הזמנים הנוחים לו.

בנוסף, סופר מקוון הינו זול בהרבה מסופרמרקט רגיל. רשתות סופרמרקטים אונליין מציעות מחירים מוזלים בהרבה לצרכנים הקבועים, ובנוסף- הלקוחות יכולים ליהנות מהמבצעים וההנחות הרגילים להם זוכים לקוחות החנויות הרגילות.

יתרון נוסף לקניה בסופר באינטרנט היא גמישות ההזמנה. ניתן לצפות בכל פרטי המוצרים, במחירים של כל מוצר, ואף למיין את המוצרים לפי קריטריונים של שם, טעם, סוג, כמות, וכדומה. לאחר ביצוע ההזמנה הפריטים מתווספים לעגלת קניות מקוונת, וממנה ניתן להוסיף ולהסיר פריטים בכל עת.

לסיכום, קניה אינטרנטית משתלמת בהרבה מקניה רגילה, הן מבחינת הנוחות שבה והן מבחינת המחירים שהיא מציעה.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these