צבע הכסף: כיצד לבחור צבע לרכב קיה פיקנטו חדש?

סוף סוף החלטתם שקיה פיקנטו, מכונית המיני המדליקה, היא הרכב החדש שבו אתם רוצים לפנק אתי עצמכם? החלטתם איזה דגם מתאים לכם ביותר, ואפילו מצאתם חברת ליסינג שהציעה לכם דיל די מפתה, אך שאלת הצבע של המכונית החדשה עדיין מדיר שינה מעיניכם? קראו את המאמר שלפניכם, וקבלו סוף סוף את ההחלטה הנכונה לכם.

לא ללכת שבי אחרי צעקות אפנתיות וצבעים טרנדיים

קיה פיקנטו היא אוטו שמגיע בקשת רחבה של צבעים, הכוללת: לבן, שחור מטאלי, כסוף טיטניום, צהוב דבש, קפה מוקה, בז' חלבי, אדום, ירוק למון גראס וכחול. יש שטוענים, כי קיה עוצבה לכל צבע ולכל רמת גימור, כך שלא משנה באיזה צבע יבחר הלקוח, היא עדיין תיראה מושלמת. לאור עובדה זו, קונים רבים מתלבטים לגבי הצבע האידיאלי של המכונית, ומתקשים לקבל את ההחלטה המתאימה לצרכיהם.
כיצד בכל זאת תקבלו את ההחלטה? קודם כל כדאי ללכת עם הלב, ולא שבי אחר טרנדים אופנתיים או דעות של חברים ובני משפחה. קיה פיקנטו חדשה, כמו הטויוטה קורולה אמורה לשרת את בעליה שנים רבות, ולכן רצוי, שבעל הרכב יהיה שלם עם הצבע שלה, יתחבר אליו וירגיש שהמכונית מביאה לידי ביטוי, במידה רבה, את הסגנון האישי שלו.

כמה טיפים יעילים לבחירת הצבע המנצח לרכב קיה פיקנטו החדש שלכם

הצבעים המטאלים, כמו אלו של טויוטה קורולה נחשבים כעמידים יותר, מאחר שציפוי הלכה שלהם חזק.
הצבעים שחור ולבן הם קלאסים וסולידיים יותר, ומתאימים לטיפוסים שהם יותר שגרתיים באופיים ופחות בעלי תעוזה.
מתלבטים בין שתי אופציות, ואינכם מצליחים לקבל הכרעה? צאו לנסיעת מבחן בכל אחת מהמכוניות, והרגישו מה מעורר בכם הצבע במהלך הנסיעה. אחרי שתיסעו בכל אחד מהרכבים בצבעים השונים, יהיה לכם קל מאוד לדעת, מה מתאים לכם יותר.
לפעמים, הדרך הטובה ביותר להחליט מה נכון עבורנו היא להסתכל לצדדים, ולראות מה "יושב" טוב יותר על אחרים. הביטו ימינה ושמאלה בעת הנהיגה, וחפשו קיות בצבעים שונים הנוסעות על הכביש. הצבע שהכי ימשוך את תשומת לבכם, ושיגרום לכם לפעור את הפה בתחושת "וואו", הוא צבע הקיה הנכון לכם ביותר.
מחקרים מראים, שצבע המכונית מעיד במידה רבה על פרופיל אופיו של בעליה.

  • המשמעות היא, כי אם אתם טיפוסים סקסיים ונמרצים, קיה פיקנטו אדומה עשויה "לשבת" עליכם בול, אם אתם אלגנטיים צבע הכסף יתאים לכם ביותר, וכפי שכבר צויין לעיל, אם אתם אוהבים קלאסיקות, קיה שחורה תהיה הבחירה האידאלית עבורכם.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post