מחפשים הלוואות אקספרס ?

הלוואות אקספרס

הלוואות מאפשרות לרבים כיום להתמודד עם הוצאות לא צפויות ועם תקופות משברים כלכליים שונים. אין ספק כי בתקופות אלו יש צורך בעזרה חיצונית. במקרים רבים ישנה אפשרות להיעזר במשפחה או בקרובים אולם כאשר פתרונות אלו אינם זמינים יש למצוא את  הדרך המתאימה ביותר להתמודדות עם ההוצאות הלא צפויות ועם מצב המשבר הפתאומי. הלוואות אקספרס הינן אמצעי מעולה להתמודד עם ההוצאות הפתאומיות וההוצאות הלא צפויות כל עוד מתכננים את לקיחת ההלוואה ובוחנים את האופציות השונות.

כיום ישנםם לא מעט גופים המעניקים הלוואות אקספרס. למעשה, הלוואות אקספרס שונות ניתנות בתנאים שונים ומגוונים כל כך שיש הכרח בבדיקה מקיפה טרם שלוקחים הלוואת אקספרס מגוף כלשהו. למעשה, הלוואת אקספרס הינה האופציה האחרונה אותה יש לבדוק לאחר שנבדקו האפשרויות האחרות של הלוואות רגילות. זאת בשל החסרונות של הלוואות אקספרס שונות. למעשה, להלוואות אקספרס ישנם יתרונות לא מבוטלים – אולם אך ורק עבור מי שהן מתאימות לו.

הלוואות אקספרס כשמן כן הן – ניתנות מיידית. למעשה, רוב הלוואות האקספקס מוענקות ללווה תוך שעות ספורות בלבד ומאפשרות לו ליהנות מסכום כסף משמעותי לו הוא זקוק באותו היום בו ביקש את ההלוואה. היתרון הנוסף של הלוואות אקספרס הינו מספר הבטחונות הנמוך שנלקחים על הלוואה זו. למעשה, רוב הגופים המעניקים הלוואות אקספרס עושים זאת ללא בקשה של ערבויות כלל אלא רק תמורת הוכחת משכורת או הכנסה כלשהי ולפעמים אפילו כנגד הוכחת פנקס שיקים המקובל על ידי הבנק.

באמצעות הלוואות אקספרס יכולים רבים לשלם הוצאות משמעותיות שאין כל דרך אחרת לשלמן. עזרה זו יכולה להיות מועילה עד מאד במקרים רבים אולם כאמור, ישנו הכרח בבדיקה מקיפה של הלוואות שונות ומגוונות וכן הריביות הנלקחות מהן. עניין הריבית הוא הנושא הרגיש של הלוואות האקספרס. מאחר ומדובר בתחום שהפיקוח עליו הוא אפסי, הלוואות אקספרס רבות ניתנות בתנאים לא הוגנים. למעשה, הלוואות אלו ניתנות בריבית עצומה ההופכת את הלווים למשועבדים לה. בשל כך ישנה חשיבות מרבית לבדיקת הריבית עד לפרט הקטן ביותר ואפילו אם צריך אז לפנות לייעוץ.

חשוב לקחת בחשבון כי הלוואות אקספרס ניתנות במקרים רבים על ידי גופים לא חוקיים לחלוטין הגובים ריביות לא ריאליות ההופכות את ההלוואה כולה ללא משתלמת. לפיכך ישנה חשיבות מרבית לבדיקת הגוף המעניק את ההלוואה עצמה וכן את הריביות החלות על הלוואה זו. במקרים רבים ולמעשה במרבית ההלוואות – הריבית וגובהה אינם ברורים בשל סעיפים רבים ולכן יש לבדוק את החוזה לעומק.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these