מחיר ביטוח אובדן כושר עבודה | ביטוחים | פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה

מחיר ביטוח אובדן כושר עבודה | ביטוחים | פוליסת ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה הוא תרופת פלא לעתיד. אחד הפחדים הגדולים ביותר שלנו הם בפני בעיות בריאות. אין ספק שמול הגוף שלנו, המכונה הזאת שעובדת כבדרך נס, אנו חרדים כאשר אנו שומעים סיפורים לא נעימים של אנשים חולים או אנשים שסובלים מבעיה בריאותי כלשהי שמפריע להם לתפקד, או חלילה אנשים שביום אחד ללא כל הודעה מוקדמת נפצעו, או היו מעורבים בתאונה כלשהי ששיתקה את היכולת הגופנית שלהם או הגבילה אותם.

אין ספק שהמיגבלה הגופנית היא נוראית ומזיקה בכל רמות החיים. אחד הנזקים הבולטים הוא חוסר היכולת לתפקד כרגיל. אדם שעובד כל יום, מפרנס את משפחתו ודואג לכלכת הבית על ידי עבודה מאומצת ויום אחד לא יכול להמשיך את עבודתו בגלל בעיה בריאותית או מיגבלה פיזית, זה אכן תסריט מפחיד. כל משפחתו תלויה בו ובעבודתו והוא מרגיש שהקרקע נשמטת מתחת לרגליו, הוא מאבד שליטה בעצמאות שלו ובדרכו המכובדת להתפרנס ולעזור למשפחתו לחיות בכבוד. שמענו לא מעט סיפורים נוראיים של משפחות שנהרסו בגלל תסריט בדיוק כזה, משפחות שחיו חיים נורמטיבים ברמה כלכלית גבוהה ולפתע בגלל מחלה או פציעה של המבוגר המפרנס העיקרי, הם הידרדרו לחיים קשים ולמצוקה כלכלית שהשפיה מיד על כל המישפחה.

בכדי שהתסריט הנוראי הזה לא יהפך חלק מחיינו עדיף לדאוג לנו לביטוח אובדן כושר עבודה.

כל בן אדם שעובד בכל עבודה שהיא, אם כשכיר או עצמאי, יוכל לשלב בביטוח שלו גם ביטוח אובדן כושר עבודה שידאג לו אם חלילה יגיע למצבים הללו.

כך יוכל כל אחד מאתנו לעבוד ברוגע ושלוות נפש, כי נהיה בטוחים שגם אם חלילה יקרה הדבר הנורא ביותר ובריאותנו תפגע, לפחות יהיה כיסוי כלכלי דרך ביטוח אובדן כושר עבודה שעשינו בעוד מועד. זה ידאג עבורנו ועבור משפחתנו למשכורת כפי שהורגלנו אליה ופיצוי כספי שיחזיק את כלכלת המשפחה ואת הכספים הרבים שיתכן ונאץ להוציא על טיפולים ותרופות.

אם כן, כדי להבטיח את עתידכם ועתיד משפחתכם, דאגו לעצמכם ועשו לכם ביטוח אובדן כושר עבודה כדי שחלילה לא תגיעו לעמוד בצד הקשה של הסיפורים הנוראיים שאנו שומעים לעתים.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these