מחבת לבישול ביתי נוח וקל

המטבח הוא המקום שבו אנחנו מכינים את המזון שלנו מדי יום, ארוחת בוקר, צהריים וערב. על מנת שהבישול יהיה נוח ויעיל, יש כמה אביזרים שאי אפשר בלעדיהם ואפשר לראות אותם בכל מטבח, ביניהם מחבת לטיגון.

מחבת היא בין שלל הכלים למטבח שאפשר לקנות אותם בסט ובנפרד. אם אתם רוצים שהבישול שלכם יהיה נוח, מומלץ שתקנו כמה מחבתות שונות, שלכל אחת מהן יש קוטר אחר וכל אחת מהן היא בעומק שונה. כשיש סט בבית, אפשר להשתמש בכל אחת לטיגון סוגים שונים של מאכלים, כמו כן, עם העומק הנכון, הן גם יכולות לשמש גם לצמצום של נוזלים עבור מתכונים מסוימים כמו למשל תבשיל ראגו על בסיס עגבניות חלוטות ויין אדום יבש, ששני אלו צריכים מספיק עומק כדי לא לנזול החוצה.

בחירת מחבת מתאימה

כאמור, מומלץ שבכל מטבח ביתי יהיו כמה מחבתות, עם עומקים שונים ובגדלים שונים. אבל הבחירה היא לא רק בכמות שקונים אלא גם בסוג של כולן או כל אחת בנפרד.

מחבת
מחבת מעל כלים אחרי שטיפה

בחירת מחבת לטיגון הביתי צריכה להיעשות גם לפי אופן השימוש בה. לצורך לדוגמא, היא יכולה להיות בעלת תכונות נון-סטיק, מה שיחסוך מכם הרבה שמן; במקום, תוכלו לרסס עליה מעט תרסיס שמן או אפילו לוותר לגמרי על השומניות בבישול שלכם. הסוג הזה הוא לרוב יקר יותר, אז אם השמן לא מפריע לכם תוכלו לקנות סוג פשוט יותר.

חשוב לקחת בחשבון גם את הרגלי הניקיון במטבח. כמה אתם מוכנים להשקיע בניקוי הכלים? מחבת עם ציפוי שאין לו תכונות נון-סטיק היא כזו שהתבשילים וכל מה שמטגנים בה עלולים להידבק לתחתית ולשוליים שלה. כדי להוריד את הלכלוך תצטרכו לעבוד קשה יותר. כמו כן, שימו לב להתאמה בינה לבין הסקוטש וחומר הניקוי שאתם משתמשים בהם בתום הטיגון, ובעת הצורך רכשו חומר ניקוי וסקוטש אחרים, למשל ספוג עדין שמונע היווצרות של שריטות בציפוי של המחבת.

כמובן שגם התקציב שלכם משחק תפקיד מכריע בתהליך הבחירה של הסוג והכמות שאתם עומדים לקנות למטבח שלכם. אך היום ההיצע רחב מאוד והמחירים לרוב שווים לכל כיס. אתם יכולים לקנות שתי מחבתות יקרות ואיכותיות יותר ושתיים אחרות שהן פשוטות. הבחירה היא שלכם, אך אם אתם רוצים סט שיחזיק מעמד שנים רבות, בהחלט כדאי לקנות את הסוג הטוב ביותר. מדובר בהשקעה לטווח הרחוק ועל כן מה שיקר הוא דווקא מה שמשתלם הרבה יותר.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post