ליצור אתר – האתגר החודשי

 

לצערי נולדתי בתקופה לא טובה. עולם האינטרנט הפך לעולם יותר ויותר פופולארי ושימושי ואני בכלל שונאת מחשבים. בגלל שאין לי ברירה ואני חייבת לדעת לתפעל דברים הקשורים באינטרנט בעלי החליט להעביר אותי קורס טכנולוגי כאשר כל שבוע מתמקדים במשהו אחר. בהתחלה בכתיבת אי מיילים, אחר כך בשליחת זימונים ואפילו בניהול חשבונות ותשלום תשלומים שוטפים דרך אתרי האינטרנט המאובטחים. אחרי שצברתי קצת ביטחון בעלי החליט שהגיע הזמן ללמד אותי ליצור אתר. אומנם מדובר על פעולה שאני לא צריכה לבצע על בסיס יום יומי ולרוב פונים לחברות המתמחות בכך לעשות את זה אבל הוא רצה שיהיה לי ידע רחב יותר ולכן החליט שגם ליצור אתר זהו נושא שאני צריכה להתמצא בו. האתגר של ליצור אתר הוא גדול הרבה יותר מאשר האתגרים האחרים שעמדו בפניי.

מדובר על רצף פעולות הרבה יותר מורכבות אשר דרשו זמן למידה ארוך יותר. עם זאת, ברגע שנרגעתי קצת והתחלתי להבין איך פועלת הפלטפורמה של הבניית האתרים וכיצד הפעולות של ליצור אתר מתרחשות אחת אחרי השנייה, היה לי פתאום קל יותר להבין איך ההליך הזה של ליצור אתר עובד. פתאום בבת אחת החרדה שלי מכל הנושא הזה ירדה והיה לי קל יותר להכיל הוראות ושינויים שבעלי ביקש ממני לעשות. אחרי שלמדתי ליצור אתר כהתנסות ראשונית, החלטתי לנסות ליצור אתר גם פעם שנייה. הפעם בלי עזרתו של בעלי. בהתחלה נורא פחדתי אבל החלטתי שזה כמו לקפוץ למים ולהתחיל לשחות. אחרי שקופצים למים אין ברירה וצריך להתחיל פשוט לשחות.

החלטתי לנסות ליצור אתר של המשפחה שלנו. סתם אתר כדי שיהיה לי להתנסות. התחלתי בזמן שבניתי את העמוד הראשון בסיפור ההיכרות של בעלי ושלי והעלאתי תמונות. לאט לאט הוספתי עוד ועוד תמונות וכל דף היה מוקדם לכל ילד ולסיפור שלו – למה קראנו לו כמו שקראנו לו, מה הוא אוהב לעשות, ובעיקר מה החלומות שלו. אחרי שסיימתי להכין את כל הדפים קראתי לבעלי שיבוא ויחווה את דעתו. הוא היה מופתע לטובה מהביצועים שלי ואני הייתי מאוד גאה.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these