כרטיסים להופעות | מופע מוסיקלי | תרבות ופנאי | מחיר כרטיס – הופעות

כרטיסים להופעות | מופע מוסיקלי | תרבות ופנאי | מחיר כרטיס – הופעות

מוסיקה משמחת את ליבנו ועושה את חיינו צבעוניים יותר ומפיחה בנו אנרגיות קלילות וטובות. מוסיקה גם טובה לנשמה ומחברת אותנו לעצמנו. אין כמו מוסיקה וכולם אוהבים לשמוע מוסיקה.

הוירנו תמיד מספרים על להקות העבר שהיו קימות כשהם היו צעירים, ולא אחת שמענו סיפורים על הופעות של זמרים או להקות שהם אהבו לשמוע. בעבר הרחוק הופעות מוסיקה וקונצרטים לא היו דבר שבשגרה בארץ. כאשר היתה הופעה שךל זמר מוכר או להקה מוכרת כולם מיהרו לקנות כרטיסים והתיצבו במקום כדי לחגוג לשמוע מוסיקה, להנות מן החוויה.

כיום כמובן שהמצב שונה לגמרי, שוק ההופעות המוסיקליות רווי וגדוש כמעט בכל ערב נתון, תוכל למצוא הופעה שתקלע לטעמך המוסיקלי ומספר פעמים בשנה תוכל לבחור גם מבין ההופעות המוסיקליות של זמרים או להקות המגיעות מחו"ל להופעות בארץ.

שנה שעברה למשל, בקיץ, הופיעו סימפלי רד האגדיים מחו"ל , בון ג'ובי שהיה פופולרי בשנות השמונים וגם המבוגרים שביננו רצו לצפות בהופעה שלו, שון פול שמי שאוהב היפ הופ או רגאיי יכיר אותו ללא ספק ובוודאי שמח לרוץ ולרכוש כרטיסים להופעה. ואיך אפשר ללא הופעות שכולנו היינו שמחים להיות בהן כי אנו מכירים לפחות שיר אחד של הלהקה, אלפאוויל הגרמנים למשל, כולנו מכירים את השיר big in japan ואמנם לא רבים אכן מכירים את שאר השירים באלבום של הלהקה, אך זו הזדמנות נדירה לצפות במופע לייב של להקה שעשתה את אחד הלהיטים הגדולים ביותר בעולם שהחזיקו שנים במצעדים ועד היום מושמעים ללא הרף.

ולאוהבי הז'אנר הספרדי, חוליו איגליסיאס הידוע והמוכר האהוב על כולם מגיע אף הוא להופעות בישראל. ואחד הזמרים הגדולים הישר מלונדון מגיע אלינו אלטון ג'ון להופעות בארץ עם השיר שעשה הסטוריה על ליידי דיאנה והכניס אותו לספר השיאים של גינס ועם עוד המון להיטים שכולנו מכירים.

את סימפלי רד הזכרנו? הלהקה שרבים קיפצו לשיריה באמ טי וי . הופעות של זמרים מחו"ל בארץ הם שוק לא קטן המגלגל מיליונים בשנה, המוני צעירים ומבוגרים גם יחד נוהרים לקנות כרטיסים להופעות וממלאים אולמות והיכלים כדי לשמוע את גדולי העולם על בימת ישראל

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these