הלוואה | הלוואה לסטודנטים | הלוואות אקספרס – הלוואות

הלוואה | הלוואה לסטודנטים | הלוואות אקספרס – הלוואות

הלוואה היא דרך פופולארית ביותר כיום עבור רכישת רכב, שכן על ידי ההלוואה האדם יכול להרשות לעצמו כביכול לרכוש רכב שהוא מדגם יוקרתי ולמרות שמחירו יקר.

כאשר אדם מבצע את הרכישת הלוואה הוא יכול להחזיר אותה בתנאי פריסה נוחים במיוחד הנמשכים כמספר חודשים כאשר כל חודש הוא משלם סכום מינימאלי בהתאם להלוואה שרכש.

 

בנקים וחברות חוץ בנקאיות יותר שמחים להעניק הלוואות ללקוחותיהם ואף ללקוחות שלא קשורים עמם, ואכן תחום ההלוואות בעולם הרכבים מציע מבחר גדול ביותר ומשמעותי של סוגי הלוואות שונות.

כך זה גם לגבי מוצרים אחרים, אם מסתכלים על תחום הביטוח אז אלו אשר יש להם הלוואה במוסד פיננסי מסוים יכולים לקבל תנאים מועדפים באותו מקום שממנו הם רוכשים את ההלוואה, כך זה גם לגבי אלו שיש להם זכות פיננסית נרחבת בבנק.

ישנם חברות ליסינג וחברות שמעניקות הלוואות בשביל מימון צרכים שונים.

ואכן לכל אלו ישנו מצע הלוואות מתחרה על ידי הבנקים.

 

הבנקים מעניקים ללקוחותיהם אפשרות לבצע הלוואה בתנאים נוחים במיוחד, ההלוואה ניתנת עד סכום גבוה האפשר לרכוש את הרכב הרצוי.

ועל כן גם אדם אשר אין ברשותו את הסכומים הנדרשים עבור רכישה רכב חדש וברצונו לרכוש רכב חדש ואיכותי יכול כעת לבצע את את אותה רכישה בזכות אותה הלוואה.

הבנקים יודעים מהם ההכנסות של לקוחותיהם ואם הינם יכולים לעמוד במתן החזרה של תשלומים חודשיים בעקבות ההלוואה הניתנת להם.

ואכן סכום ההלוואות ניתן על פי הקריטריונים השונים, והאדם יכול לרכוש את הרכב הרצוי עליו בין אם מדובר ברכישת רכב חדש מחברה או רכב יד שניה.

 

ישנם בנקים שיציעו דרך נוספת לרכישת רכב ללא צורך לשעבד אותו, והיא ללוות כספים על סמך הנכס שכבר משועבד לטובת המשכנתא, או לפי שווי נכס שכבר משועבד ומשולם על ידי הלוואה גדולה אחרת. רכישת רכב באמצעות כזאת הלוואה מחייבת בדיקת ריביות משווה.

 

כאשר אין מימון מלא מהבנק ומבצעים עסקת ליסינג אזי יש צורך לשלם מקדמה של 30% עד 40% ואת כל שאר היתרה פורסים לתשלומים.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these