פעילויות לתושבי אור יהודה היכל התרבות אור יהודה

היכל התרבות אור יהודה

כיום כל עיר ויישוב מנסים לפעול למען תושבי הקהילה ומציעים להם מרכז תרבותי בו יוכלו למצוא פעילויות ושאר בילויים לשעות הפנאי. היכל התרבות באור יהודה, אשר הינו תיאטרון להצגות ומופעים כמו תיאטרונים אחרים, מציע בין היתר שלל פעילויות לילדים, נוער ומבוגרים כאחד, במגוון תחומים.

כקהילה ביישוב מסוים, אנו מצפים כי ידאגו לרווחתנו על מנת שנרגיש כחלק מהיישוב, כחלק מאוחד. לכן, תמיד יהיה מרכז תרבות מסוים בו נוכל להירשם לחוגים, סדנאות, הרצאות ושאר פעילויות אחרות בכל ימי השנה, וכל אלו לצד מופעים וירידים שונים אותם מארגן בדרך כלל אותו מרכז תרבות ביישובנו.

כך גם היכל התרבות אור יהודה, המציע לכלל תושביו לבוא וליהנות מדי יום משלל התוכניות והפעילויות אותו הוא מקיים, זאת בנוסף להיותו היכל מוכר לכלל תושבי הארץ בכל הקשור להצגות ומופעים.

מה מציע היכל התרבות אור יהודה לתושביו?

היכל התרבות אור יהודה מציע מגוון חוגים לילדים ונוער בתחומים רבים: מוסיקה, ספורט, אמנות, מחול, טכנולוגיה ועוד. כמו כן, מפעיל היכל התרבות גם צהרונים להם זכאים תושבי העיר. תוכלו להירשם בצורה מאובטחת באתר הרשמי באינטרנט, לעשות זאת עם נציגי ההיכל בצורה טלפונית, או כמובן פיזית במקום.

בדרך כלל אנו מוצאים לפחות מכון כושר אחד בעיר או יישוב מסוים, אך פעמים רבות יהיה מופעל על ידי חברה חיצונית או שייך לרשת מועדוני כושר מסוימים. בכל הקשור לנשים, היכל התרבות אור יהודה מציע מועדון כושר לנשים בלבד – סטודיו דינמיק, שם יוכלו הן ליהנות ממבחר שיעורי עיצוב וחיטוב.

היכל התרבות אור יהודה דואג לא להשאיר מאחור את האוכלוסייה המבוגרת של העיר ודואג להעסיק אותם מדי יום. להיכל התרבות תוכנית שלמה לגיל השלישי, אשר נקראת גם "הקתדרה", המציעה קורסים וסדנאות, טיולים מאורגנים ברחבי הארץ ובחו"ל, מופעים ושאר פעילויות אחרות. באתר האינטרנט תוכלו לצפות בחוברת התוכנית המלאה וכן ליצור קשר טלפונית לבירורים נוספים והצטרפות.

כמו בהרבה מקומות אחרים בארץ, היכל התרבות אור יהודה דוגל בשיתוף פעולה ותרומה למען קהילת אזרחי העיר וכן כלל תושבי ארץ ישראל. תוכלו להתנדב ולהצטרף לשורות פעילותיו של היכל התרבות בכל הקשור לעזרה לעניים, אוכלוסיה בסיכון וכן לארגון פעילויות המתקיימות לתושבי אור יהודה.

 

באתר האינטרנט ובדף הפייסבוק תוכלו למצוא מידע נוסף על כל הפעילויות שצוינו קודם וכן על פעילויות נוספות המתקיימות בהיכל התרבות אור יהודה.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these