דרור הלוי- DROR HALEVI

דרור הלוי- העיר החדשה

 

דרור הלוי הוא אחד מן היזמים הגדולים ביותר והטובים ביותר הקיימים בתחום הנדל"ן.

לדרור הלוי ישנם פרויקטים רבים של מגורים אשר קיימים בערים רבות.

בכל עיר ועיר אשר נמצא בה את הקמת הפרויקטים של דרור הלוי ישנו קהל אשר מעוניין לגור בדירות הנבנות על ידו. שכן ידוע העניין שהפרויקטים שהוא בונה הם פרויקטים הנעשים תחת הצלחה רבה.

לפני מספר שנים ניסה דרור הלוי לקפוץ בגדול וליצור פרויקט של הקמת דירות וההצלחה אף האירה לו פנים בכך.

כבר בשנת 2008 הוא פרץ לתודעה הציבורית והתקשורתית וזאת לאחר שהתבצע אירוע העוסק במכירת דירות שיוקמו על חורבות השוק סיטונאי בתל אביב.

אלפים של אנשים הגיעו לכנס בחוות רונית, ואכן כנס זה הפך להיות שם דבר גדול בתולדות קבוצות הרכישה.

לאחר מספר שנים הוציא דרור הלוי תוכנית אשר זכתה להתעניינות תקשורתית רבה, ודיברה אודות שיווק פרויקט גדול במיוחד אשר התבצע באזור ראש העין אך איננו הצליח עד הסוף.

זהו פרויקט אשר הקים דרור הלוי ופרויקט זה כלל דמיות מרשימות, הקמתו של פרויקט זה היתה כוללת כ-19 בנייני מגורים, ובהם ישנם כ- 1200 דירות, המחירים של הדירות הם פחות ממליון שקל עבור דירה.

דרור הלוי טען שזה איננו נכון לומר שהפרויקטים נהללו לא הצליחו משום שעדיין לא התחילו לשווק אותם כראוי, אלא עדיין לא נעשתה פעולה אל מו הלקוחות ועל כן עדיין לא היתה הערכה מוקדמת לגבי כך.

כמו כן בשוק הסיטונאי נערכו לקראת מכרז של הדירות אך גם הוא בוטל, וכאשר הוא יצא שוב מחדש הוא כבר איננו גרם עניין רב.

בהמשך לדבריו של דרור הלוי:

כאשר אני והצוות שלי לקחנו על עצמנו לקדם תכניות בנייה אך בשלב מסוים הבנו שלא יהיה ערך מוסף לקונים כלומר לא תהיה הכנסת רווחים ביחס למחירים של השוק בטווח הרחוק ומשום כך זה איננו משתלם כלל.

דרור הלוי דואג לכך שרוכשיו יקבלו את השירות הטוב ביותר ועל כן כאשר הוא נתקל במצב כזה אשר בו ניתן להבין שהרוכשים אינם מרוויחים מכך אזי ישר הוא מוריד את אותו פרויקט מן הפרק כמו הפרויקט לעיל.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these