בניית אתר אינטרנט לבד – עכשיו כל אחד יכול

 

אח שלי תמיד היה גאון מחשבים אבל הגאונות האמיתית שלו הייתה לזהות צורך שעולה בשוק ולהפוך אותו לעסק. כל למשל העסק שהקים אשר מלמד את הדרך לבניית אתר אינטרנט לבד. הלכה למעשה מה שהוא עושה זה מעביר מספר מפגשים מרוכזים אשר מסבירים את רזי בניית אתר אינטרנט לבד. הוא תכנן את הקורס כמותאם למספר רמות: מתחילים, בינוניים ומתקדמים. בכל קורס יש שלבים שונים ששמים עליהם דגש כך שהקורס לבניית אתר אינטרנט לבד יכול להתאים גם למי שלא מכיר את האינטרנט וגם למי שעובד על האינטרנט באופן שוטף.

בקורס המתחילים מסבירים אחד לאחד איך יוצרים אתר, מה התכנים שצריכים להופיע בו ואיך המבנה שלו צריך להיות. בקורס לבינוניים מסבירים על דפי נחיתה, מניפולציות שאפשר לעשות באתר כדי להפנות את הגולשים לאיזורים שבעל האתר רוצה שיגלשו בהם יותר – בין אם מופיעים בהם מוצרים למכירה או מידע שרוצים לפרסם. בקורס של בניית אתר אינטרנט לבד למתקדמים שמים דגש על הרזולוציות העמוקות יותר של בניית אתר מצליח, מסבירים כיצד צריך להופיע העמוד הראשי והיכן לשתול פרסומות אשר יכולות לקדם מכירות ועוד כל מיני טריקים אשר דורשים ידע וניסיון קודם על מנת ליישם אותם.

השיעורים אשר נלמדים בכל הקורסים של בניית אתר אינטרנט לבד הם החשיבות של תכנון האתר מראש – כלומר לבוא עם משנה סדורה של מה המטרות שמעוניינים להשיג באמצעות האתר ומה קהל היעד אליו מכוונים בכדי להביא לכך שהאתר ימקסם את המטרות שלשמן נבנה. אח שלי הפך להיות אושיה מפורסמת ומבוקשת בעקבות הקורסים האלו שהרכיב. בניית אתר אינטרנט לבד הפך ממשימה קשה ומפחידה למתודה אשר יכולה להילמד באופן מסודר ונוח ולתת את מלוא הכלים הנדרשים על מנת להקל על מי שאינו מגיע מתחום המחשבים וזקוק להנחיה וליווי בבניית אתר משלו. באופן זה מנגישים את הכלי הכל כך חשוב הזה של חשיפה דרך אתר אינטרנט לכל אחד ולא משאירים זאת כנחלת אנשים המחשבים בלבד.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these