בילויים – הזמן הכי כיפי ביום

 

מהרגע שסיימתי את הלימודים בבית הספר עד לרגע הגיוס של הייתה לי כמעט שנה. הייתה לי התלבטות האם לדחות את הגיוס וללכת לאן שאני רוצה או להתגייס כמו כולם. החלטתי שאני רוצה שיהיה לי שירות משמעותי ולכן עוד שנה בבית לא תעשה הרבה שינויי. מאחר והייתה לי שנה ורוב החברים שלי כבר היו בצבא החלטתי שאני לא מתכוונת להתמרמר ואני יוצרת לעצמי לוח זמנים אשר ימלא את הזמן שלי וישמח אותי. היה לי ברור שאני חייבת לעבוד בתקופה הזו על מנת שתהיה לי מסגרת אבל פרט לעבודה רציתי ליצור לעצמי לוח זמנים של בילויים, כי בילויים זה לא פחות חשוב מאשר עבודה.

ועכשיו הזמן לשאול את שאלת מליון הדולר: איך בדיוק בילויים כאשר אין לי עם מי לבלות. אז ניסיתי להיות יצירתית. מאז ומתמיד הייתי מאוד ספורטיבית. אני מתחילה את הבקרים שלי באימוני ריצה וכוח. החלטתי שיש לי עכשיו שנה להוסיף עוד משהו ואז החלטתי על לימודי סלסה! היתרון בלימודי סלסה הוא שאחרי השיעור שבו לומדים לרקוד, נערכת מסיבה שניתן להתאמן בה. ואז בעצם אני מקבלת שני דברים בבת אחת: אני גם מקבלת את הבילויים שרציתי כי אני לומדת לרקוד וגם מקבלת הזדמנות להתאמן על הקומבינציות שלמדתי.

פרט לעבודה שעבדתי בבקרים החלטתי שאני הולכת להקדיש את השנה הקרובה ללימודי גרמנית. מאז ומעולם רציתי ללמוד את השפה על מנת שאוכל לשוחח עם סבתא שלי ולא הייתה לי ההזדמנות ללמוד. החלטתי שסוף סוף יש לי הזדמנות פז לנושא ואני הולכת להשקיע בזה. וכך היום שלי הפך לצפוף מאוד בפעילויות נהדרות אשר הלכה למעשה היו בילויים בפני עצמן: עבודה בבוקר, אחריה שיעור בלימוד גרמנית, אחר כך שיעור בלימודי סלסה ואחר כך מסיבה. מצאתי את עצמי מבלה יותר מאשר כל החברים שלי יחד לפני שהתגייסו לצבא ומאוד שמחתי שיש לי את ההזדמנות הזו לעשות דברים שאני אוהבת לפני שאני צריכה להתחייב למסגרת תובענית אשר לא תאפשר לי אותם.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these