ביטוח אחריות מקצועית רפואית | ביטוח לרופאים | ביטוח למקצועות הרפואה והאסתטיקה

ביטוח אחריות מקצועית רפואית | ביטוח לרופאים | ביטוח למקצועות הרפואה והאסתטיקה 

 

ביטוח אחריות מקצועית רפואית הוא ביטוח אשר נועד עבור כל אל ושעוסקים בתחום הרפואה באשר הוא, בין אם זה רופאים, רופאי שיניים, אלה אשר עוסקים במקצועות פארא רפואיים, מוסדות רפואיים וכן כל אלה אשר עוסקים במקצועות הרפואה האלטרנטיבית וכן במקצועות כמו ספורט וקוסמטיקה.

במסגרת של ביטוח זה ניתנים למבוטחים שירותים מיוחדים עבור ניהול של סיכונים כמו צמצום הסיכונים בפגיעות במטופלים, וכן זה מעניק גם שירות עבור ניהול של התביעות שמוגשות נגד מבוטחים, ועל ידי כך האחריות המקצועית מכוסה.

נכון להיום כל  אלו אשר עוסקים בתחומים שונים הקשורים בכך צריכים שיהיה עבורם ביטוח של אחריות מקצועית רפואית אשר מקנה להם כיסוי ביטוח שנחשב כטוב ביותר וכן הגנה משפטית טובה, במיוחד כאשר מדובר בביטוח שעדיף ומומלץ לרכוש אותו אצל אלה שנחשבים מומחים בתחום זה.

ואכן ישנם סוכניות רבות שדרכן ניתן לרכוש את הביטוח אך כמובן שכדאי לבדוק טוב קודם לכם בכדי לקחת את הסוכנות הטובה ביותר שתעניק ביטוח אחריות מקצועית רפואית מהטובה ביותר.

 

ביטוח אחריות מקצועית רפואית היא עבור רופאים, מוסדות רפואיים, רופאי שיניים, צוותים פארא רפואיים, וכן שירותים נוספים אשר נלווים לביטוח. כמו כן ישנו ביטוח גם עבור קופות החולים, בתי החולים, וכן ארגונים רבים רפואיים שמעניקים שירותים רפואיים.

 

ביטוח אחריות מקצועית רפואית מכסה את התביעות שנעשו משום שנוצר מצב של נזק גוף, נזק נפשי, מחלה, או מוות, והללו נגרמו על ידי כך שנעשתה פעולה רשלנית, כמו הפרה של חובה מקצועית, טעות כלשהי או השמטה שבוצעו על ידי המבוטח כאשר ניתנו שירותים רפואיים או פארא רפואיים במסגרת הפרטית.

 

ביטוח אחריות מקצועית רפואית יכול להיות כתוצאה בכל תחומי המומחיות הרפואית באשר היא, וזה כולל אף ביטוח אחריות עבור אלה שעוסקים כפסיכולוגים, כעובדים סוציאליים, כקלינאי תקשורת, כפזיותרפיסטים ועוד מקצועות רבים.

כמו כן ישנה אפשרות גם לרכוש הרחבה לכיסוי תביעות של צד שלישי, למרות שאינן קשורות באחריות מקצועית.

ביטוח אחריות מקצועית רפואית מציע כיסוי שמותאם עבור צרכי המטפלים ובו יש יתרונות רבים

הכלולים בכך והופכים את הביטוח הזה למשתלם וטוב.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these