אתרי מכירות באינטרנט – חיסכון ענק לכל עסק

 

עסקים מאז ומתמיד ניסו ומנסים לחשוב על דרכים יצירתיות להגדיל את המכירות שלהם ולחסוך ככל הניתן בהוצאות. מאחר והעולם הפך ליותר ויותר דיגיטלי ורוב האנשים מבלים את זמנם בעבודה ואף את זמנם הפנוי מול מסכי המחשב, עסקים הבינו מזמן שהדרך להגדיל את המכירות שלהם היא באמצעות אתרי מכירות באינטרנט. עסק המעוניין להגדיל את מחזור המכירות שלו, צריך לחשוב על אלו מוצרים הוא מעוניין לשים דגש, מה הכמות שהיה מעוניין למכור מהם ברמה החודשית ואז ברמה הרבעונית ולפנות לחברה המתמחה בבניית אתרי מכירות באינטרנט לעסקים.

בעל העסק צריך להציג לחברה המתמחה בבנייה אתרי מכירות באינטרנט את הנתונים של המוצרים שהוא מעוניין להגדיל את מכירתם ובהתאם לנתונים אלו החברה תבנה לו אתר. האתר צריך להיות בנוי בצורה כזו שהלקוח שנכנס אליו לא ירגיש שמנסים "לדחוף" לו מוצרים אלא ש"מזמינים" אותו לשמוע עוד על המוצרים. הרעיון הוא ליצור מניפולציה ללקוח לפיה מתמרנים אותו לקנות מה שבעל העסק מעוניין למכור אבל תוך כדי לקלוע לצורך של הלקוח למוצר שחיפש.

באופן זה שני הצדדים יוצאים מרוצים: הלקוח מרוצה כי קנה את המוצר שחיפש ובעל העסק מרוצה כי מכר את המוצר שרצה למכור. כך למשל חברה של טלפונים סלולאריים אשר מעוניינת לשים דגש על מכירת מכשיר מסוים. כאשר תפנה לחברה העוסקת בבניית אתרי מכירות באינטרנט תבהיר כי יש לשים לדגש על שיווק המכשיר המסוים כך שגם אם הלקוח יחשוב לקנות מכשיר אחר, בסופו של דבר ישתכנע כי המכשיר הספציפי שמעוניין בעל העסק למכור, יקנה הלקוח ואז הלקוח יהיה מרוצה כי רכש מכשיר סלולארי בהתאם לצרכיו ובעל העסק יהיה מרוצה כי מכר את המכשיר שהיה מעוניין לקדם.

דוגמא נוספת לאתרי מכירות באינטרנט שצריכים להיות בנויים היטב הם אתרי מכירות של חופשות בארץ ובחו"ל. חברת התיירות המעוניינת לקדם חופשות מסוימות תשווק אותן כך שיראו הרבה יותר אטרקטיביות מאחרות ואז גם אם הלקוח התלבט לגבי חופשה מסוימת בסופו של דבר ירכוש את החבילה כפי ששווקה היטב באתר ואז בעלי האתר יהיה מרוצה וגם הלקוח.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these