איך לבחור ארון בגדים שיתאים בדיוק לצרכים שלכם

שנם כמה שלבים בבחירת ארון בגדים, וכולם חשובים מאוד, אין לדלג על אף שלב בכדי לבחור ארון בצורה מוצלחת לחלוטין.

 

השלב הראשון הוא בחירת מידות – לפני הצבעים, גימורים וכו.. יש לבחור את המידות של הארון בהתאם לחדר המיודע ולוודא שהארון אכן יתאים בממדים שלו לחדר שלא יוצר מצב שבו קניתם ארון ורק לאחר מכן גליתם שהוא גס מדי בגודלו לעיצוב החדר או שמה לא מתאים בכלל למקום המיועד. נמדוד את המקום ונקבע שזה הגבול שלנו, תמיד אפשר לבחור ארון קטן יותר מהגודל המקסימלי של הקיר או הפינה המיועדת כיוון שגודל חוץ מנוחות נחשב גם אלמנט עיצובי אז אם נחליט לרכוש ארון קטן יותר אפשר להשתמש בחלל הנותר בצורה אחרת.

 

השלב השני הוא החלטת על סוגי הדלתות. כאשר קונים ארון בגדים חייבים להתחשב באופן הפתיחה של הדלתות, אם ישנם מקבלות של מקום אז אולי כדאי לחשוב על אפשרות של קניית ארון בגדים עם דלתות הזזה ולא דלתות הנפתחות החוצה באופן מסורתי.

 

השלב השלישי הוא התחשבות בעיצוב החדר. נתאים את ארון הבגדים לסגנון עיצוב החדר ולא נחרוג מהגבולות העיצובים. אם החדר המיועד מעוצב בסגנון מודרני אז נבחר ארון מודרני שיתאים להלך הרוח של החדר. אם נבחר ארון רק על סמך היופי שלו עצמו אז יכול להיות שהוא לא יתאים וייצור אי נוחות עיצובית לנוכחים.

 

השלב הרביעי הוא התחשבות במקום האחסון, כדאי לשאול את עצמנו מה המקום הנדרש בשביל הבגדים שלנו, לא תמיד אנחנו מנצלים את המקום של הארון הקיים ודבר זה יכול לגרום לנו להעריך לא נכון את המקום הדרוש לנו. אז קודם כל נעשה סדר הארון הקיים, נבין כמה מקום אנחנו צריכים ורק אז נבחר ארון, לפי כמות המגירות כמות המדפים, מתלה קולבים אם נצטרך ועוד.

 

לאחר שעברו את ארבעת השלבים החשובים האלו, תרשמו את הדברים, תתייעצו עם בני המשפחה, ועם דייר החדר. אם אתם קונים ארון בגדים לחדר הילדים רצוי שתתייעצו עם הילד ותשאלו אותו לדעתו על כמה דוגמאות נבחרות שיתאימו לצרכים שלכם וכמובן של הילד.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these