אובדן כושר עבודה |ביטוח אובדן כושר |ביטוח מנהל -ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוח אובדן כושר עבודה

ביטוחים רבים אלו הם ביטוחים אשר מעניקים חסות והגנה עבור מקרים ומצבים אשר בהם האדם נפגע בעבודה או חלה במחלה כלשהי ועל כן אינו יכול להמשיך כמו שהיה קודם לכן ועל כן ישנו ביטוח אובדן כושר עבודה אשר מכסה אותו במיוחד עבור כאלה מצבים.

פעמים רבות אנשים אינם יכולים לתכנן את אשר יקרה איתם, שכן ישנם פציעות רבות היכולות להתרחש בכל עת במהלך העבודה, וכן ישנם אנשים אשר לפתע חולים במחלה שאינה מאפשרת להם להמשיך בעבודתם כמו שהיה קודם לכן ועל כן הביטוח אובדן כושר עבודה הוא זה אשר יכול לגרום לכך שהם יוכלו להמשיך לקבל משכורת חודשית מדי חודש בחודשו.

הביטוח אובדן כושר עבודה מעניק את הכיסוי המלא בעת שמתרחשים מצבים של נזקים.

אין ספק שאדם אשר מבוטח בביטוח אובדן כושר עבודה יכול על ידי כך להיות בראש רגוע ולדעת שגם מצבים של נזק אינם יגרעו ממנו משכורת חודשית.

 

את הביטוח אובדן כושר עבודה יכול לקבל אדם אשר מוגדר תחת הגדרה של מישהו שאינו יכול לעבוד יותר.

את הכסף מקבלים רק לאחר ששלושה חודשים בודקים ורואים שאכן האדם אינו יוכל להמשיך עוד לעבוד.

בעת כניסה לעבודה חדשה יש צורך לרכוש במיידית ביטוח זה, משום שאין האדם יכול לדעת מה יכול להתרחש עימו בעתיד ועל כן עדיף להיות מבוטחים מראש.

ביטוח אובדן כושר עבודה מעניק כיסוי בתנאי שגילו של המבוטח אינו עולה על גיל 67.

 

ביטוח אובדן כושר עבודה מורכב ממספר סעיפים אשר כתובים בחוזה, ובכל אחד מהם ניתן לרכוש הרחבות אשר קשורות בנושאי הביטוח.

קיימות חברות אשר מנהלות את הביטוח אחריות מקצועית, וכל אדם רשאי לבחור את הביטוח אובדן כושר עבודה אשר מתאים עבורו יותר, שכן כל אחד מן הביטוחים הוא בעל תנאים משלו.

 

אדם המבוטח תחת ביטוח של אובדן כושר עבודה עליו להמתין תקופה של 3-6 חודשים אשר במהלכם מקבלים את הכסף, במהלך תקופה זו בודר הביטוח שאותו אדם אינו כשיר לעבודה ואינו יכול להמשיך בעבודתו ורק לאחר פרק זמן זה יכול האדם להתחיל לקבל את הכספים מהביטוח.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these