מכשיר סליקת אשראי

 

קיימים לא מעט מכשירי סליקת אשראי בשוק, כך שכל עסק צריך לבחור בקפידה את סוג מכשיר סליקת אשראי אשר מתאים לו. מכשיר סליקת אשראי הוא מכשיר נוח ויעיל לקבל התשלום עבור העסקה. את מכשיר סליקת אשראי יכול להיות בקופה רושמת או דרך נייד. הסליקה באשראי מגדילה את מחזור ההכנסות באופן מובהק מה שעוזר לעסק לסיים יפה את השנה במחזור גבוהה.

מהו מכשיר סליקת אשראי?

מכשיר סליקת אשראי הוא מכשיר אשר נועד להעברת כרטיסי אשראי בגין עסקאות אשר נעשו על מוצרים או שירותים של בעל העסק. השיטה יעילה מאוד במיוחד שרובנו לא מסתובבים כיום עם מזומן או צ'קים. בשנים האחרונות ניתן אף לראות עסקים קטנים מאוד אשר הצטרפו לשיטת הסליקה, כי היא משתלמת מאוד ורוב הלקוחות שלהם משתמשים בכרטיס אשראי מה שמחייב אותם שיהיה להם מכשיר סליקת אשראי על מנת שיוכלו להעלות את ההכנסות שלהם. לרוב הלקוחות יש כיום בין 2-3 כרטיסי אשראי, לכן פתרון הסליקה הוא נוח להרבה מאוד לקוחות, אשר בארנקם שוכבים כרטיסי האשראי ומחכים שיסלקו אותם.

למה כדאי לי מכשיר סליקת אשראי?

מכשיר סליקת אשראי הוא מכשיר אשר יעיל וקל לתפעול. הוא יכול להיות דרך סליקת טאץ' ללא מגע, קופות, מחשבים, ניידים ועוד. המכשיר עוזר לבצע את העסקה במהירות ויעילות ולשביעות שני הצדדים. סליקת האשראי היא סליקה שיותר עדיפה משיטות אחרות כמו צ'קים או מזומן, היא יורדת ישר מהמספר של הכרטיס ולרוב אין איתה בעיות. במידה ואין מספיק כסף במכשיר המכשיר יתריע על בעיה בעת העסקה.

מה היתרונות של מכשיר סליקת אשראי?

למכשיר סליקת אשראי יתרונות רבים : הוא מהיר מאוד לא לוקח הרבה זמן פשוט מעבירים את הכרטיס ומחכים לאישור שמגיע תוך כמה דקות, במידה ויש בעיה בכרטיס מתריע הכרטיס שאי אפשר לחייב על העסקה. המכשיר יעיל מאוד, קל להפעלה ולא מורכב ע"י פעולה פשוטה של סליקה הכרטיס בין אם זה בטלפון נייד או בקופה הרושמת מתקבלים פרטי האשראי אצל חברות האשראי השונות. בסליקת אשראי  אנחנו לא תלויים בתשתית האינטרנט כך שאנו לא תלויים במקום ובזמן.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these