כל מה שרציתם לדעת על סליקת כרטיסי אשראי

כאשר אתם מבקשים להקים עסק אינטרנטי עליכם לחשוב על פתרון סליקת כרטיסי אשראי. ממש כשם שאם מדובר על עסק חי, שלא פועל דרך האינטרנט, הייתם צריכים להירשם בכל חברות האשראי, דיינרס, ויזה וישראכרט – הפעם כלקוחות ולא כצרכנים, כך קורה גם בגבייה באינטרנט. היתרון של גבייה באינטרנט שהיא הרבה יותר קלה, הרבה פחות ביורוקרטית וכל אחד יכול לעשות זאת, בלי כל עצה ממומחה כזה או אחר.

סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט – הכיצד?

פשוט פתחו את אתר הסליקה שלנו ובחרו בכפתור BUSINESS (עסקי) במקום PRIVATE שמיועד רק לקניות. בחשבון שהוא BUSINESS ניתן לקבוע מאפיינים שקשורים לגביית הכסף על ידי הלקוחות שלכם: מתי הכסף יוזרם מאתנו כחברת סליקת כרטיסי אשראי לחשבון הבנק שלכם, ובהתאם הריבית תשתנה. ככל שהכסף יוזרם לחשבונכם בתדירות גבוהה יותר, כך הריבית צפויה להיות גבוהה יותר.

סליקת אשראי ברשת פועלת בדיוק כמו בחברת כרטיסי אשראי

בשני המקרים אתם מקבלים תאריך יעד שבו יוזרם הכסף לחשבונכם. ההבדל בין סליקת כרטיסי אשראי ברשת לבין השירות החי הוא שבשירות המקוון יש לכם יותר אפשרויות לשלוט בתזרים המזומנים שלכם ולהגיע לריביות לא גבוהות במיוחד. לעומת זאת, בחברת אשראי שמזרימה את הכסף ללא האינטרנט הריבית תמיד תהיה מאד יקרה ושירות ההעברות – לא משביע רצון בעיני לא מעט בעלי ובעלות עסקים.

האם כל אחד יכול לפתוח חשבון עסקי עבור סליקת אשראי באינטרנט?

כן. כל אחד עם חשבון בנק משל עצמו – אליו יועבר הכסף. פתיחת החשבון קלה מאד, ומכילה הוראות קלות בלבד. ניתן לשנות את מועדי זיכוי החשבון ובהתאם תשתנה גם הריבית – בכל זמן נתון.

מה חשוב לעשות לפני שמאשרים מסלול סליקת כרטיסי אשראי?

עליכם לוודא ב- 7 עיניים שהבנתם את כל הנהלים של החברה, לבדוק האם אתם מסכימים לכל נוהל ונוהל ולהיות בטוחים שזה מתיישב עם ההווה הכלכלי שלכם. במידה והריביות וההעברות לא מתיישבות עם כך, שקלו פנייה לחברה אחרת. לקוחות שלנו הם לקוחות שאנו יוצאים מנקודת הנחה שהם יודעים מתי הם יקבלו את כספם, ואיזו ריבית הם יידרשו לשלם על שירות הגבייה במעמד התזרים.

 

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these