הלוואות לרכב – הדרך הקצרה לרכישת רכב

רבים מהרוכשים רכב נדרשים לקחת הלוואה למימונו. בנקים שונים מעניקים הלוואות ייעודיות לרכישת רכב, כמו גם חברות שונות המציעות רכבים להשכרה ולקנייה.

על מנת לאפשר לקונים פוטנציאליים לבצע את עסק המכירה, יש חברות המציעות תנאי מימון נוחים ואטרקטיביים, כגון פריסתה לתקופה ארוכה ותנאי ריבית מועדפים.

הלוואות לרכב הן תנאי הכרחי והאפשרות היחידה עבור רבים לרכוש רכב. בהעדר כזו  אין להם מקור מימון חלופי שיאפשר להם לרכוש רכב, אפילו הוא רכב מיד שנייה (כפי שמציעות חברות הליסינג השונות).

בשל העובדה כי מדובר בהוצאה כבדה, עבור רבים לקיחת הלוואה לרכישת רכב היא, אמנם, ברירת מחדל, אבל בה במידה היא גם בחירה בחלופה המתבקשת.

הלוואות, הלוואה
זוג חולם על הלוואות לכל מטרה

הלוואות לרכב – סעיף לא קל…

רבים מבין בעלי רכבים הם מי שקנו אותם הודות להלוואה. הלוואות רכב הן מקור זמין למימון רכב פרטי עבור  אנשים רבים. היתרון בקבלת הלוואה לצורך מימון רכב הוא באפשרות לחלק סכום הנאמד בעשרות אלפי שקלים לתשלומים חודשיים בני מאות שקלים או – לפי כושר ויכולת ההחזר- גם בסכום העולה על 1000 ₪ בחודש.

בנקים וחברות חוץ בנקאיות מציעות הלוואות בתנאים נוחים, לרבות  דחייה (גרייס) של תקופות שונות בתחילת החזר ההלוואה.

כמו בלקיחת הלוואה לכל מטרה שהיא, גם זו שלצורך רכישת רכב צריכה להישקל בקפידה, בכובד ראש, תוך בחינת כדאיותן של החלופות השונות. היות שמימון רכב כרוך, באופן טבעי ומובנה, בתשלום ריבית, צריך לקחת בחשבון כי הסכום עבור המכונית שישולם במנות חודשיות במשך שנים אחות יאמיר את הסכום שתשלמו עבור הרכב.

גופים רבים מתחרים עליכם, לקוחות פוטנציאליים, ומציעים לכם הלוואות לרכב בתנאים מועדפים- חלקם לרכב חדש בלבד ולחלקם גם לרכב יד שנייה. לבד מהמקורות הרשמיים לקבלתן יש מקומות עבודה המסייעים לעובדיהם ומעניקים להם אותה בהעדר שעבוד הרכב. היתרון מתקזז בחיסרון: על פי רוב הסכום נמוך ולא מכסה את כל עלות הרכב.

על פי רוב בנקים מציעים הלוואה לרכישת רכב לתקופה של חמש שנים, כאשר הריבית הממוצעת היא פריים פלוס שני אחוזים וחצי. לבד מבנקים קיימות חברות חוץ- בנקאיות למימון לרכב ומציעות תנאים נוחים וגמישים. גם חברות אשראי מעניקות הלוואה, לכן רצוי לערוך סקר שוק מקדים ולבחון את כדאיות ההלוואה על פי שקלול הפרמטרים כגון גובה הריבית, עמלת פתיחת תיק, עלות כרטיס האשראי ועוד.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these