אשקלונה – פארק מים חווייתי ומיוחד

בפארק הושקעו כמה מיליוני שקלים כדי להציע הנאה גדולה לכל מי שמגיע לעיר אשקלון ובמחירים שווים לכל כיס.

מחפשים מקום שבו תוכלו כל המשפחה יחד לעשות יום כיף? אם במקרה אתם נוסעים לאזור הדרום, פארק אשקלונה יקבל אתכם בזרועות פתוחות בעונת הרחצה. הפארק נמצא בעיר אשקלון ומציע למשפחות אטרקציות ומתקנים שיוכלו להעסיק את הילדים שעות רבות וליהנות כמו שלא נהנו מעולם.

פארק אשקלונה נוסד בשנת 1987 והושקעו בו כמה מיליונים כדי להבטיח הנאה צרופה לכל המשפחה ובפרט לילדים. במהלך השנים, הוא עבר מקצה שיפורים ושיפוצים ששידרגו אותו משמעותית. זהו פארק מים קומפקטי המציע בילוי איכותי. רוב המתקנים בו סמוכים זה לזה, כך שניתן להשיג את ההשגחה המרבית על הילדים וליהנות מאווירה רגועה ואינטימית. המתקנים של הפארק מתאימים לכל הגילאים.

אשקלונה
ארבע ילדות נהנות במתקני מים באשקלונה

מלבד בילוי משפחתי שגרתי, פארק אשקלונה מציע גם אירועים פרטיים לקבוצות של עד 500 איש, במהלכם הפארק נסגר ורק מי שהוזמן רשאי להיכנס. כאשר מזמינים את המקום לקבוצה גדולה, המחירים הרבה יותר משתלמים, ולכן זהו מקום מצוין לחגוג בו יום הולדת לילדים ולכל החברים שלהם.

יש מסעדה בפארק שמתאימה לאירועים וממנה אפשר להשקיף על נוף מרהיב של היום. המסעדה יכולה להכיל עד 300 איש.

בסביבת פארק אשקלונה יש הרבה משטחי צל וגם הרבה דשא וכיסאות נוח, כך שאפשר לשבת בנינוחות בצל הרחק מהשמש הלוהטת ולהירגע בזמן שהילדים נהנים משלל האטרקציות. יש גם שירותים ומלתחות לעת צורך.

הפארק כולל מגלשות קמיקזה גבוהות במיוחד, מגלשות מפותלות וארוכות, בריכת שחייה אולימפית חצי מקורה וגם בריכת לגונה למשחקים ושעשועים. בפארק אפשר למצוא גם בועת סנפלינג ענקית ואחת במינה בארץ, מגלשות מיני סלייד לילדים ופעוטות ובריכת שחייה מקורה לילדים ופעוטות. נוסף על המתקנים השונים, פארק אשקלונה מציע גם הפעלות ותוכניות בידור שונות.

אפשר להגיע עם הרכב הודות לשפע מקומות חנייה בחינם לאורחי אשקלונה.

אתם מוזמנים לבוא לכמה שעות של יום כיף או לעשות ימי כיף וגיבוש לשעות הבוקר והערב. אירועי הבוקר כוללים קבלת פנים עם ממתקים, תקליטן, מנחה, מרקיד וליצנית, מחול אירובי, שלל משחקי חברה, תחרות כישרונות נושאת פרסים ועוד. בערב, אפשר לארגן אירוע מהנה וקלאסי מסביב לבריכה או במסעדה.

About the Author

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

You may also like these

No Related Post